Opis książki: Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania nim, a także sposoby uatrakcyjnienia (dodatki graficzne, prezentacje itp.).Książka umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi obszarami, aspektami i dziedzinami komunikacji elektronicznej, a więc: * tendencjami w komunikacji elektronicznej (e-biznes, telepraca, przedsiębiorstwa internetowe), * elektronicznymi narzędziami zbierania informacji (intranet, ekstranet, badania przez internet), * elektronicznymi narzędziami przekazywania informacji w formie pisemnej (e-mail, faks, fora i czaty internetowe, wizytówki multimedialne), * projektowaniem witryn internetowych, * elektronicznymi narzędziami komunikacji werbalnej (prezentacje, konferencje elektroniczne, telefon), * elektronicznymi narzędziami wykorzystywanymi w trakcie szukania pracy (projektowanie i rozpowszechnianie życiorysu w wersji elektronicznej, poszukiwanie pracy za pośrednictwem internetu).W czasach, gdy efektywne przekazywanie informacji stanowi jedną z kluczowych kwestii, a ich forma jest tak samo ważna jak treści, książka ta stanowi cenną pomoc w codziennej pracy.
Wprowadzenie ROZDZIAŁ I Tendencje w komunikacji elektronicznej 1. Trendy w komunikacji elektronicznej 2. Efekty związane ze stosowaniem narzędzi komunikacji elektronicznej ROZDZIAŁ II Elektroniczne narzędzia zbierania informacji i zarządzania nimi 1. Wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych 2. Korzystanie z elektronicznych baz danych 3. Korzystanie z innych elektronicznych źródeł informacji ROZDZIAŁ III Elektroniczne narzędzia przekazywania informacji w formie pisemnej 1. Pisanie tradycyjne 2. E-mail 3. Faksy 4. Elektroniczne fora dyskusyjne 5. Wizytówki multimedialne ROZDZIAŁ IV Projektowanie witryn internetowych 1. Ustalenie strategii witryny internetowej 2. Plan i projekt witryny 3. Zarządzanie witryną internetową ROZDZIAŁ V Elektroniczne narzędzia komunikacji werbalnej 1. Elektroniczne elementy wspomagające prezentację 2. Konferencje elektroniczne 3. Telefon ROZDZIAŁ VI Elektroniczne narzędzia wykorzystywane przy szukaniu pracy 1. Jak zaprojektować życiorys w formie elektronicznej 2. Jak korzystać z sieci internet przy szukaniu pracy Słownik terminów związanych z komunikacją elektroniczną Bibliografia Indeks
|