Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA BEZ BARIER AUDIOBOOK CD-mp3 - WYS.0

04-06-2012, 13:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33.30 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2334803700
Miejscowość Rybnik
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 9   
Koniec: 08-06-2012 11:42:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
88 1560 [zasłonięte] 001335
1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta Polska
-Kurier Opek

KOMUNIKACJA BEZ BARIER AUDIOBOOK CD-mp3 - WYS.0

Komunikacja bez barier (Audiobook) (CD-MP3)

 

 

 


Beata Kozyra
MT Biznes
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Ilość stron: 1
Rok wydania: 2010





Opis  Nośniki / Zawartość
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi.
Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu.
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje:
• o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna;
• o złożoności procesu komunikacji;
• o podstawowych błędach w komunikacji;
• o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian;
• o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;
• o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
Jeśli jesteś:

* mężem bądź żoną;
* dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny;
* rodzicem bądź dzieckiem;
* nauczycielem lub uczniem;
* szefem bądź pracownikiem…

to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak:

* prowadzić właściwie rozmowę,
* budować pozytywne relacje z rozmówcą,
* przekonywać do swojego zdania,
* interpretować zachowania innych,
* radzić sobie z trudnymi rozmówcami,
* panować nad swoimi emocjami,
* mówić tak, aby być zrozumianym,
* zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP).

OPINIE
Ta książka jest doskonałym dowodem na to, że nawet pozornie nieatrakcyjny czy nudny temat można przedstawić w sposób niezwykle interesujący. Jeśli do tej pory przestudiowali państwo wiele opracowań na temat komunikacji, po przeczytaniu tej książki na pewno zadacie sobie pytanie: „Po co było tracić na nie czas?”. Macie bowiem przed sobą bardzo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, że będziecie śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz praktycznej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i być przez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie mieli tylko jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i szefowi?
- Jerzy Paluch wiceprezes firmy Emerson Polska
Doskonały podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi; dla tych, którzy cenią sobie dobre relacje w pracy; dla tych, którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla klientów, którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka, która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a znawcom tematu podpowie wiele praktycznych rozwiązań, które tylko wydają się oczywiste. (…) Tę książkę powinniśmy mieć zawsze pod ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji.
- Wojciech Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w Warszawie
Ponadczasowa, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na wskroś praktyczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to, kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników sukcesu. (…)
**********

DROGI KLIENCIE,
KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
LIST