Komunikacja bez barier AUDIO (Płyta CD) | | | Autor: | Beata Kozyra | Wydawnictwo: | MT Biznes | Rok wydania: | 2010 | Oprawa: | plastikowa | Liczba stron: | 2 | Numer ISBN: | 978-83-[zasłonięte]-3275-4 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]17327 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| |  | -30% | 20, | 93  29,90 |
| NISKA CENA! |
|
Opis wydawcy: Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu. Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: ? o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; ? o złożoności procesu komunikacji; ? o podstawowych błędach w komunikacji; ? o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; ? o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; ? o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych. Jeśli jesteś: * mężem bądź żoną; * dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny; * rodzicem bądź dzieckiem; * nauczycielem lub uczniem; * szefem bądź pracownikiem? to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak: * prowadzić właściwie rozmowę, * budować pozytywne relacje z rozmówcą, * przekonywać do swojego zdania, * interpretować zachowania innych, * radzić sobie z trudnymi rozmówcami, * panować nad swoimi emocjami, * mówić tak, aby być zrozumianym, * zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP). OPINIE Ta książka jest doskonałym dowodem na to, że nawet pozornie nieatrakcyjny czy nudny temat można przedstawić w sposób niezwykle interesujący. Jeśli do tej pory przestudiowali państwo wiele opracowań na temat komunikacji, po przeczytaniu tej książki na pewno zadacie sobie pytanie: ?Po co było tracić na nie czas??. Macie bowiem przed sobą bardzo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, że będziecie śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz praktycznej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i być przez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie mieli tylko jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i szefowi? - Jerzy Paluch wiceprezes firmy Emerson Polska Doskonały podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi; dla tych, którzy cenią sobie dobre relacje w pracy; dla tych, którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla klientów, którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka, która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a znawcom tematu podpowie wiele praktycznych rozwiązań, które tylko wydają się oczywiste. (?) Tę książkę powinniśmy mieć zawsze pod ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji. - Wojciech Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w Warszawie Ponadczasowa, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na wskroś praktyczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to, kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników sukcesu. (?) Jeśli myślisz, że komunikacja to tylko kompetencja menedżerów, a sam nie musisz nic w tej mater |