| Autor: Beata Kozyra Wydawca: MT Biznes Rok wydania: 2010 Okładka: Pudełko Format: mp3 ISBN:[zasłonięte]978-83732-75-4
Cena detaliczna: 29,90 V
| Opis: Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu. Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: • o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; • o złożoności procesu komunikacji; • o podstawowych błędach w komunikacji; • o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; • o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; • o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych. Jeśli jesteś:
* mężem bądź żoną; * dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny; * rodzicem bądź dzieckiem; * nauczycielem lub uczniem; * szefem bądź pracownikiem…
to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak:
* prowadzić właściwie rozmowę, * budować pozytywne relacje z rozmówcą, * przekonywać do swojego zdania, * interpretować zachowania innych, * radzić sobie z trudnymi rozmówcami, * panować nad swoimi emocjami, * mówić tak, aby być zrozumianym, * zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP). |
|
|