Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMUNIKACJA a MEDIA Język Polityki REKLAMA Grice !

24-01-2012, 5:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042092520
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-01-2012 21:20:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *  





 

SYTUACJA KOMUNIKACYJNA
I JEJ PARAMETRY


Autor-Sawicka Grażyna
Liczba stron-307
Format-B5
Rok wydania-2010

Prezentowana monografia zawiera zbiór takich artykułów reprezentujących różne podejścia badawcze do tytułowej sytuacji komunikacyjnej oraz jej parametrów.Zebrane tu prace koncentrują się wokół kilku obszarów tematycznych sytuacji komunikacyjnej,uwarunkowań systemowych,strategii w jej przebiegu,kontekstów i tekstów oraz typów medialnych sytuacji komunikacyjnych.

SPIS TREŚCI


Wprowadzenie................. 9
I. UWARUNKOWANIA SYSTEMOWE SYTUACJI KOMUNIKACYJNEJ

Aleksy Awdiejew
Sytuacja komunikacyjna w procesie ideacji............  15

Grażyna Habrajska
Sytuacja komunikacyjna w interakcji...................... 24

Michael Fleischer
Programy komunikacji, modalności komunikacji i operatywne fikcje
w perspektywie konstruktywistycznej............... 38

Grażyna Sawicka
Determinanty sytuacji komunikacyjnej - ujęcie ewolucyjne................. 61

Elżbieta Laskowska
Niektóre składniki sytuacji komunikacyjnej............... 70

Anna Bączkowska
Neo-Grice 'owskie podejścia do dynamicznych teorii semantycznych.. 77

II STRATEGIE W SYTUACJI KOMUNIKACYJNEJ

Jolanta Maćkiewicz
Jak możliwa jest komunikacja metaforyczna?.......  87

Piotr Lewiński
Argumentacja „ad hominem" jako strategia komunikacyjna................ 95

Magdalena Mateja
(Nie)cenzuralne żarty? Komunikowanie o polityce w sytuacji
kontroli treści i przepływu informacji................  104

Ewa Mukoid
Sytuacja komunikacyjna polskiej filii zagranicznego koncernu..........   113

III. KONTEKST(Y) SYTUACJI KOMUNIKACYJNEJ

Jan F. Jacko
Ontologie sytuacji komunikacyjnej w empirycznych naukach humanistycznych.........  125

Marian Bugajski
Sytuacja komunikacyjna a zmiany językowe (rekonesans badawczy).. 134

Mirosława Ampel-Rudolf
Parametry kontekstu a typologia komunikatów.......  146

Tomasz Piekot, Anna Żurek
Nauczanie języka obcego w perspektywie międzykulturowej - model sytuacji komunikacyjnej...  155

Wiesław Czechowski
Kontekst sytuacyjny a prawidłowość interpretacji komunikatu...........167

Lucyna Sopolińska
Wpływ sytuacji komunikacyjnej na zróżnicowanie operatorów organizacji dyskursu - dyskurs potoczny.........178

IV. TEKST(Y) W SYTUACJI KOMUNIKACYJNEJ

Marek Cieszkowski
O niedopowiedzeniach i ich funkcji.................191

Piotr Fąka
Sytuacja komunikacyjna dowcipkowania...........202

Joanna Maria Tyka
Strategie komunikacyjne w polskim dyskursie parlamentarnym
po 1989 roku...............209

Krystyna Spikert
Wybrane problemy doskonalenia mowy scenicznej jako typu sytuacji komunikacyjnej między aktorem a widzem..........219

V. MEDIALNE SYTUACJE KOMUNIKACYJNE

Maria Peisert
Medialny aspekt komunikowania na podsłuchu..........229

Jerzy Biniewicz
Talk-show jako forma dyskursu politycznego............241

Agata Małyska
Wpływ sytuacji komunikacyjnej na wybór strategii językowych
we współczesnych programach publicystycznych.............250

Wioletta Kochmańska
Sytuacja w reklamie telewizyjnej - nowe oblicze i strategie (porównawczy szkic probłemu)...........261

Rafał Zimny

Medialna sytuacja komunikacyjna a obraz świata (na przykładzie doniesień prasowych poświęconych stuleciu urodzin)......269

Magdalena Steciąg
Trudna sytuacja komunikacyjna - spotkanie z Innym {na przykładzie reportażu ,JCosy i dredy" z Gazety Wyborczej).......278

Anita Filipczak
O informacji i perswazji w dyskursie prasowym......287

Izabela Łuc
Wybrane strategie komunikacyjne użytkowników internetowego serwisu randkowego „Sympatia"......296