Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROCESU ZINTEGROWANE_wys.0

29-01-2015, 12:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 5008664320
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-01-2015 12:26:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROCESU ZINTEGROWANEJ EDUKACJI MATEMATYCZNEJ UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH W ZAKRESIE ARYTMETYKI

 

 

Raszka Renata



Wydawnictwo: Adam Marszałek
Wydanie:1

Rok: 2008
Oprawa: miękka 
Format: 16,0 x 22,5 cm
Stron: 212
ISBN:[zasłonięte]978-8311-098-1

            





OPIS KSIĄŻKI:


Książka Pani Renaty Raszki (Kozieł) przygotowana została w okresie pilnego zapotrzebowania na wiedzę o projektowaniu i wdrażaniu działań związanych z komputeryzacją i informatyzacją procesów kształcenia na szczeblu edukacji wczesnoszkolnej, szczeblu szczególnym ze względu na chłonność umysłów dzieci w tym przedziale wieku i kształtowanie podstaw kultury medialnej. Swą zawartością wtapia się w szeroki i zasobny już nurt publikacji z tego zakresu.

Prof. zw. dr hab. Wojciech Kojs

Książka Renaty Raszki (Kozieł) mieści się w nurcie pedagogicznych badań empirycznych nad zastosowaniem technologii informacyjnej w nauczaniu początkowym. W publikacji Autorka ukazała konstuktywistyczno-kognitywistyczną koncepcję nauczania i uczenia się wspomaganego komputerem. Podjęcie tematu badawczego obejmującego wykorzystanie technologii informacyjnej w arytmetyce nie jest czymś nowym, dlatego napisanie pracy na ten temat wymagało od Autorki pewnej odwagi i umiejętności nowego spojrzenia na ten problem. Nowość publikacji przede wszystkim polega na innym aniżeli dotychczas podejściu teoretycznym, stanowiącym najnowszy nurt pedagogiki medialnej. Autorka dokonała trafnego wyboru problemów z zakresu technologii kształcenia, które stanowią istotę rozważań nad wykorzystaniem komputerów w nauczaniu wczesnoszkolnym. Było to trudne zadanie ze względu na wielość wątków ważnych dla podejmowanych zagadnień. Najbardziej interesująca część książki stanowi prezentacja przeprowadzonych badań. We współczesnych publikacjach rzadko spotykamy prezentację wyników badań, które ukazują mocne i słabe strony funkcjonujących w edukacji teorii. Praca jest interesująca poznawczo.

Prof. zw. dr hab. Bronisław Siemieniecki

 

SPIS TREŚCI:


      Wstęp

      Rozdział I

      Konstruktywistyczne i kognitywistyczne koncepcje w nauczaniu i uczeniu się wspomaganym komputerem

      1. Konstruktywistyczne podstawy uczenia się i nauczania
      2. Konstruktywistyczne i kognitywne teorie nauczania i uczenia się
      3. Rola nauczyciela w konstruktywistycznym ujęciu procesu kształcenia wspomaganego komputerem

      Rozdział II

      Kształcenie matematyczne uczniów edukacji propedeutycznej zintegrowanej

      1. Koncepcje kształcenia matematycznego
      2. Zintegrowana edukacja matematyczna
      3. Konstruktywizm w nauczaniu matematyki

      Rozdział III

      Wybrane aspekty stosowania komputera w edukacji wczesnoszkolnej

      1. Komputer w edukacji wczesnoszkolnej
      2. Kryteria oceny edukacyjnych programów przeznaczonych dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej
      3. Współczesne media edukacyjne w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
      4. Koncepcja kształcenia multimedialnego a postulat wielostronnego kształcenia
      5. Metodyka pracy z programem multimedialnym
      6. Tworzenie obudowy podręczników zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
      7. Wpływ edukacyjnych programów komputerowych na sfery rozwojowe dziecka w młodszym wieku szkolnym

      Rozdział IV

      Koncepcja metodologiczna badań własnych

      1. Cele badań
      2. Problemy badawcze i hipotezy
      3. Zmienne i ich wskaźniki
      4. Metody, techniki i narzędzia badań
      5. Organizacja i przebieg badań sondażowych
      6. Koncepcja i realizacja eksperymentu pedagogicznego
      7. Edukacyjne programy komputerowe wykorzystane w trakcie realizacji eksperymentu pedagogicznego
      8. Charakterystyka terenu badań oraz próby badawczej

      Rozdział V

      Diagnoza poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych w świetle badań początkowych, końcowych oraz dystansowych

      1. Diagnoza poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych w świetle badań początkowych
      2. Diagnoza poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych w świetle badań końcowych
      3. Diagnoza poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych w świecie badań dystansowych

      Rozdział VI

      Analiza ilościowo-jakościowa badanego poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych

      1. Analiza znajomości liczb w zakresie od 0 do 100
      2. Analiza poziomu umiejętności arytmetycznych w zakresie od 0 do 100
      3. Podsumowanie analizy stopnia opanowania poszczególnych umiejętności arytmetycznych
      4. Wspomaganie aktywności uczniów wczesnoszkolnych komputerem

      Wnioski końcowe i uogólnienia

      Bibliografia

      Aneksy

      Summary

       

       

           

           

          ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

           


          © PanelReklamowy


          _____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

          FINALIZACJA TRANSAKCJI
          1.
          Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
          2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
          3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
          4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
          5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
          6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

          PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
          1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
          2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
          3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
          4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
          5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
          6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

          WYSYŁKA PRZEDMIOTU
          1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
          2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
          3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
          4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
          5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
          6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



          7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
          8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
          9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

          REKLAMACJE I ZWROTY
          1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
          2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
          3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
          4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
          5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
          6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

          KOMENTARZE
          1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
          2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
          3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

          zawsze szybko, miło, kompleksowo