Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komputer w pracy z dzieckiem LOGO Logomocja

19-07-2014, 19:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik tortech
numer aukcji: 4409130663
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-07-2014 18:51:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1996
Kondycja: bez śladów używania
Tematyka: Pozostałe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł: Komputer w pracy z dzieckiem LOGO LOGOMOCJA

Autorzy:
Alicja Bożyk
Elżbieta Gołębiowska
Grażyna Gregorczyk
Piotr Zaremba

Ilustracje:
Adam Łowicki

Wydawnictwo: Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
Ilość stron: 348
Rok wydania: 1996

Książka napisana przez doświadczonych nauczycieli.
Przeznaczona jest dla nauczycieli nauczania początkowego oraz dla zainteresowanych rodziców.

Zawiera wskazówki które pozwolą:

* bez lęku przeprowadzić pasjonujace, wciągające i kształcące zajęcia
* pokazać dziecku jak korzystać z domowego oprogramowania

Książka podzielona jest na 2 części:

*umożliwia Czytelnikowi zdobycie wiadzy o sposobach wykorzystania komputera
oraz tworzeniu pomocy przydatnych w pracy z dzieckiem
* zawiera propozycje wykorzystania komputera w domu i w szkole w konkretnej pracy z dzieckiem


Rozdział I Poznajemy komputer
Rozdział II Programy pomocnicze
Rozdział III Pisanie i edycja tekstów
Rozdział IV Rysujemy i malujemy PintBrush
Rozdział V Tekst i grafika
Rozdział VI Programowanie w LOGO
Rozdział VII Komputerowy pędzel
Rozdział VIII Informatyka dla dzieci czyli wyprawy z żółwiem
Rozdział IX Programy w LOGO przydatne w pracy z dzieckiem
Rozdział X Programy edukacyje dla dzieci
Rozdział XI Komputer w logopedii
Dodatki do LOGO (5 dodatków)

Książka zawiera dużą ilość komiksowych ilustracji.


Książka zawiera około 200 stron na których omawiany jest program LOGO.
Zaczyna od podstaw a kończy na programowaniu grafiki żółwia oraz pisaniu procedur.
Algorytmy procedur są wyjaśniane bardzo dokładnie.

Książka z powodzeniem może być wykorzystana do nauki bliźniaczego programu : Logomocja