KOMPRESOR SAMOCHODOWY KSM12V
Z KOŃCÓWKAMI DO KÓŁ AUT, MOTOCYKLI, ROWERÓW, PONTONÓW, PIŁEK I MATERACY
3 LATA GWARANCJI!
Opis kompresora
Spakowany kompresor zajmuje mało miejsca. Wszystkie części (przewody i końcówki) posiadają swoje wnęki w dolnej części obudowy. Obudowa do minimum ogranicza hałas generowany przez silnik oraz sprężarkę kompresora, czyniąc korzystanie z urządzenia niezwykle komfortowe.
Przewód zasilający podłączany do gniazda zapalniczki o długości 3,5m idealny w zastosowaniu do aut osobowych. Wyposażony w manometr wyskalowany w jednostkach Bar i Psi. Manometr pokazuje aktualne ciśnienie w pompowanej oponie. Dla sprawdzenia ciśnienia nie trzeba przerywać pracy. Konstrukcja urządzenia umożliwia napompowanie wszystkich czterech kół samochodu. Dla "odpoczynku" urządzenia wystarczą przerwy podczas przekładania końcówki do następnego koła, gdyż kompresor sam chłodzi się podczas pracy.
Zwarta i solidna konstrukcja - dołożyliśmy starań, aby nasz kompresor był najwyższej jakości. Zamiast inwestować w wymyślną obudowę, zainwestowaliśmy w wyższej klasy materiały. Jakość kompresora potwierdza fakt, że jest oryginalnym elementem fabrycznego wyposażenia wielu marek samochodowych.
3 LATA GWARANCJI!
Zalety kompresora
Rewelacyjny kompresor przydatny w samochodzie, warsztacie, w domu i podróży, na kempingu. Wszędzie tam gdzie potrzebujesz powietrza pod ciśnieniem.
UWAGA: W zimnych oponach ciśnienie jest pokazywane prawidłowo. To znaczy jest ono pokazywane realnie. W oponach rozgrzanych ciśnienie zawsze rośnie - gorący gaz zwiększa swą objętość. Należy dokonywać pomiaru na zimnych oponach, lub jeśli pomiar / korekta ciśnienia dokonywana jest w podróży należy dodać 0,3 bar.
Dlaczego warto kontrolować ciśnienie w oponach?
- zbyt niskie ciśnienie powoduje szybkie zużycie krawędzi opon
- zbyt niskie ciśnienie powoduje zwiększone zużycie paliwa (większe opory toczenia), czyli straty paliwa i co za tym idzie większe wydalanie dwutlenku węgla
- zbyt wysokie ciśnienie powoduje szybkie zużycie środka opony
- zbyt wysokie ciśnienie powoduje niestabilne zachowanie samochodu w zakrętach - nie powoduje zmniejszenia zużycia paliwa
- niewłaściwe ciśnienie to dłuższa droga hamowania
Uniwersalna końcówka zasilająca
Przewód zasilający urządzenie posiada specjalną końcówkę do podłączenia w większości aut.
Dane techniczne
Max. Ciśnienie: 5 bar/100 psi
Napięcie zasilania : 12V DC
Pobór prądu : 15A max
Wydajność : 0 do 43 psi/3 bar < 8 min
Temperatura pracy : -30°C do 70°C
Wymiary kompresora w futerale: 19 cm x 19 cm x 9 cm
Waga: 1,6 kg