KOMPRESOR SAMOCHODOWY 12V
Do pompowania kół: samochodów, motorów, kładów czy też: materacy, pontonów
KSM12V – z trzyletnią gwarancją
Opis produktu
3 LATA GWARANCJI
Spakowany kompresor zajmuje mało miejsca. Wszystkie części (przewody i końcówki) posiadają swoje wnęki w dolnej części obudowy. Obudowa do minimum ogranicza hałas generowany przez silnik oraz sprężarkę kompresora, czyniąc korzystanie z urządzenia niezwykle komfortowe.
Przewód zasilający podłączany do gniazda zapalniczki o długości 3,5 metra idealny w zastosowaniu do aut osobowych. Wyposażony w manometr wyskalowany w jednostkach Bar i Psi. Manometr pokazuje aktualne ciśnienie w pompowanej oponie. Dla sprawdzenia ciśnienia nie trzeba przerywać pracy. Konstrukcja urządzenia umożliwia napompowanie wszystkich czterech kół samochodu. Dla "odpoczynku" urządzenia wystarczą przerwy podczas przekładania końcówki do następnego koła, gdyż kompresor sam chłodzi się podczas pracy.
Zwarta i solidna konstrukcja - dołożyliśmy starań, aby nasz kompresor był najwyższej jakości. Zamiast inwestować w wymyślną obudowę, zainwestowaliśmy w wyższej klasy materiały. Jakość kompresora potwierdza fakt, że jest oryginalnym elementem fabrycznego wyposażenia wielu marek samochodowych.
Produkt przyjazny w użyciu. Obsługa intuicyjna bez konieczności czytania instrukcji obsługi.
Kompresor posiada solidnie wykonaną obudowę. | |
| - manometr pokazuje ciśnienie w pompowanej oponie w czasie pracy
- przycisk umożliwiający "upuszczenie" powietrza, można to kontrolować na bieżąco podczas upuszcza powietrza
- spakowany kompresor zajmuje mało miejsca i nie ma ryzyka uszkodzenia przewodu np. zasilającego, całość mieści się w małej walizeczce
- ma mocny silnik - koło całkowicie bez powietrza pompuje w 2-3 minuty w autach osobowych
- bardzo łatwa i szybka zmiana końcówek - końcówki dla odróżnienia od tanich kompresorów są metalowe
- przystosowany do pracy w mało sprzyjających warunkach (-30°C do 70°C)
|
Zalety kompresora | |
| Rewelacyjny kompresor przydatny w samochodzie, warsztacie, w domu i podróży, na kempingu. Wszędzie tam gdzie potrzebujesz powietrza pod ciśnieniem. UWAGA: W zimnych oponach ciśnienie jest pokazywane prawidłowo. To znaczy jest ono pokazywane realnie. W oponach rozgrzanych ciśnienie zawsze rośnie - gorący gaz zwiększa swą objętość. Należy dokonywać pomiaru na zimnych oponach, lub jeśli pomiar / korekta ciśnienia dokonywana jest w podróży należy dodać 0,3 bar. |
Dlaczego warto kontrolować ciśnienie w oponach? | |
| - zbyt niskie ciśnienie powoduje szybkie zużycie krawędzi opon
- zbyt niskie ciśnienie powoduje zwiększone zużycie paliwa (większe opory toczenia), czyli straty paliwa i co za tym idzie większe wydalanie dwutlenku węgla
- zbyt wysokie ciśnienie powoduje szybkie zużycie środka opony
- zbyt wysokie ciśnienie powoduje niestabilne zachowanie samochodu w zakrętach - nie powoduje zmniejszenia zużycia paliwa
- niewłaściwe ciśnienie to dłuższa droga hamowania
|
Przeczytaj przedruk artykułu zamieszczonego przez SAMAR - odnośnie skutków niewłaściwego ciśnienia w oponach: plik PDF. Plik otworzy się w nowym oknie lub zakładce.
Komplet końcówek |
|
Uniwersalna końcówka zasilająca |
|
Przewód zasilający urządzenie posiada uniwersalną końcówkę do podłączenia w każdym samochodzie.
Informacje dodatkowe
Najczęstszymi naszymi klientami są ci którzy już zasmakowali tanich kompresorów i okazało się, że nie można w potrzebie z niego skorzystać. Takich tanich nie sprawdzających się urządzeń jest na rynku bardzo dużo.
We wszystkich dobrych kompresorach używane są silniki Johnson lub Mabuchi, jeśli taki silnik nie jest zastosowany wówczas oznacza to iż kompresor jest jakości grubo poniżej przeciętnej. Ponadto najważniejszym elementem jest kompresor, czyli urządzenie które spręża powietrze. Zazwyczaj są to rozwiązania standardowe, natomiast nasz jest specjalnie zaprojektowany dla producentów samochodów i to odróżnia nas od konkurencji. Kompresor został zaprojektowany tak aby napełnić 4 koła pod rząd. Posiada wiatrak zamontowany na silniku, aby chłodzić wnętrze. W obudowie są dwa "punkty wentylacji", tzn otwory umożliwiające przepływ powietrza przez komorę pracy kompresora oraz silnika. Do produkcji kompresora użyto materiałów o wyższej granicy rozszerzalności co sprawia, że są bardziej odporne na pracę w wyższych temperaturach. Dzięki temu można napompować 4 koła bez obawy, że urządzenie się zatrze lub zablokuje.
Dane techniczne | |
| - Max. Ciśnienie: 5 bar/100 psi
- Napięcie zasilania : 12V DC
- Pobór prądu : 15A max
- Wydajność : 0 do 43 psi/3 bar < 8 min
- Temperatura pracy : -30°C do 70°C
- Wymiary kompresora w futerale: 19 cm x 19 cm x 9 cm
- Waga: 1,6 kg
|