Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMPLETNY ZESTAW NAPRAWCZY LAKIERU W SPRAYU DUPONT

22-07-2012, 1:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58.80 zł      Najwyzsza cena licytacji: 58.80 zł     
Użytkownik __HANIA__
numer aukcji: 2432414299
Miejscowość Kalisz Pleszew
Kupiono sztuk: 5    Licytowało: 4    Wyświetleń: 929   
Koniec: 03-07-2012 09:56:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KOMPLETNY ZESTAW DO SAMODZIELNYCH NAPRAW

ODPRYSKÓW, OTARĆ, DUŻYCH I DROBNYCH USZKODZEŃ

LAKIERÓW NAWIERZCHNIOWYCH SAMOCHODÓW W SPRAY'

W  CENIE

 

58,80 zł

 

Gratis do każdego zamówienia broszury, foldery instrukcje lakiernicze, instrukcje airbrush, opisy i porady jak uniknąć błędów lakierniczych - bardzo duża ilość - szczegóły wysyłam mailem.

 


BARDZO DUŻA PASOWALNOŚĆ KOLORÓW.

Lakiery bazowe nabijamy w niemieckie spraye COLORMATIC gwarantujące niezawodne działanie oraz 100% sprawność

Lakiery COLORMATIC posiadają pojemność 400 ml produktu.

 

SPRAY BAZOWY

Regulowana głowica
Produkty MOTIP są wyposażone w nowoczesne głowice natryskowe. Nowa technologia umożliwia  uzyskać optymalne rozpylenie i pożądany efekt. Stabilne mocowanie zapewniając ciągłość natrysku.

 

 

Lakiery nabijane są w sterylnie czystych warunkach na najnowocześniejszym firmowym sprzęcie.

Zestaw do samodzielnych napraw obejmuje:


Lakier bazowy DuPont nabity w opakowanie spray MOTIP-COLORMATIC 400 ml


Spray INTER TROTON akryl bezbarwny 1K 400 ml


Szybko schnący, jednokomponentowy akrylowy lakier bezbarwny o długotrwałym połysku i dobrej przyczepności do różnego rodzaju podłoży. Zapewnia ochronę przed korozją. Odporny na zadrapania, uderzenia, działanie środków chemicznych i warunki atmosferyczne.

Spray INTER TROTON akryl podkład 1K szary 400 ml

Wysokiej jakości,jednokomponentowa farba podkładowa akrylowa, o bardzo krótkim czasie schnięcia. Ma za zadanie przygotować podłoże do prac lakierniczych na elementach karoserii samochodowych, odpowiedni jako podkład dla ponownego zastosowania pod wszystkie systemy lakiernicze , łatwy do szlifowania na mokro i na sucho, wydajny i odporny na zadrapania.

   

DuPont  - odtłuszczacz, zmywacz zanieczyszczeń  100ml

Papier ścierny o grubszej granulacji, do oczyszczenia złuszczonego lakieru bądź rdzy (szlifować wyłącznie po namoczeniu w wodzie),

Papier ścierny wykończeniowy, do zmatowania naprawianej powierzchni w celu uzyskania lepszej przyczepności (szlifować wyłącznie po namoczeniu w wodzie).

 

Mieszalnik lakierów DUPONT. Precyzyjne odzwierciedlenie kolorów fabrycznych. Bardzo duża trafialność kolorystyczna i duża siła krycia.

Przy wyborze dostawcy lakieru, proszę zwrócić uwagę na zapewnienia sprzedających szczególnie polskie lakiery o wysokiej pasowalności. Starczy poszukać informacji  o tych lakierach na forach dyskusyjnych i zobaczyć opinie jakie wystawiają bezpośredni zainteresowani czyli lakiernicy. Są to przeważnie tanie lakiery o niskiej lub prawie żadnej pasowalności, nie mówiąc już o jakości.

Czy warto zaoszczędzić 3-5 zł i mieć problem z kolorem? Jak będą wyglądać drzwi czy błotnik, gdy kolor będzie jaśniejszy lub ciemniejszy? Na pewno tragicznie. Nie twierdzę, że lakier DuPonta jest w 100% idealny. Zdarzają się również kolory, które mają mniejszą pasowalność, ale takie przypadki są naprawdę bardzo sporadyczne. Zawsze staramy się dobrać odpowiedni odcień koloru, sugerując się datą produkcji samochodu.

Firma DuPont   osiągnęła najwyższy z możliwych na świecie poziom jakości oraz pasowalności kolorystycznej, dzięki dokładnemu podziałowi lakierów nie tylko na markę i numer koloru ale dodatkowo wprowadziły podział na odcienie związane z produkcją samochodu w określonych latach, a nawet miesiącach!!! 

W celu prawidłowego dobrania koloru, wymagam podania marki pojazdu, numeru koloru z tabliczki znamionowej oraz daty produkcji. Pozwoli to na bardzo dokładne odszukanie i ustalenie właściwego odcienia koloru Twojego auta, a co za tym idzie, uzyskanie jak najlepszego efektu.

 

Przy doborze lakierów samochodowych firmy DUPONT, jako nieliczni, 

korzystamy ze SPEKTOFOTOMETRU,

elektronicznego miernika kolorów pozwalającego uzyskać idealny, niemalże 100% odcień dorabianego lakieru.

Jeżeli prześlesz do nas kawałek naprawianego elementu o wymiarach około 10 x10 cm lub klapkę wlewu paliwa z lakierem twojego samochodu, będziemy w stanie bardzo precyzyjnie dobrać odcień koloru, nawet jeśli auto było przelakierowane. Posiadamy ogromne doświadczenie zarówno teoretyczne jak i praktyczne.

 


Wystawiamy f-ry VAT.


Nasz adres:
Hurtownia Materiałów Lakierniczych

62-800 Kalisz; ul. Młynarska 39/41 (sklep)

63-300 Pleszew; ul. Targowa 1 (hurtownia, sklep)


Informacje handlowe, przesyłki Pleszew tel. 505-[zasłonięte]-363 Beata, Piotrek

Informacje techniczne Pleszew tel. 502-[zasłonięte]-079 Sławek, Rafał

 


 

Jak używać sprayu?

PODSTAWOWE ZASADY

Farby w sprayu są gotowe do użycia. Nie potrzebujesz rozcieńczaczy, filtru, pędzla ani mieszadła, aby uzyskać doskonały efekt.

Doprowadź do temperatury pokojowej
Puszka nie może być zbyt chłodna. Temperatura 30 - 35°C jest idealna.

Wstrząśnij
Energicznie wstrząśnij puszką przez około 2 minuty, aż wyraźnie usłyszysz w puszce mieszającą kulkę. Jest to ważne dla zapewnienia dobrego wymieszania kolorowych pigmentów. Jest to jedyny sposób uzyskania właściwego koloru farby.

Przygotowanie

Jeżeli jest to możliwe, użyj sprayu na zewnątrz lub w dobrze wentylowanym pomieszczeniu (piwnicy, warsztacie lub garażu). Jeżeli będziesz malował wewnątrz, musisz dokładnie przykryć okolice pracy, aby uchronić je przed zabrudzeniem lotną farbą.Zakryj całą powierzchnię, której nie chcesz malować. Ważne jest również dobre oświetlenie. Pozwoli ci ocenić, czy cała powierzchnia została pokryta farbą.

Sprayowanie

Nigdy nie kieruj strumienia farby wprost na malowany przedmiot. Najpierw wypróbuj go na elemencie testowym, np. kawałku gazety lub materiale ochronnym. Upewnij się, że otwór wylotu puszki jest oddalony o 25-30 cm od malowanego obiektu. Różne przedmioty wymagają różnych metod malowania sprayem. Zacznij malować blisko malowanego przedmiotu ale nie bezpośrednio na ten przedmiot. Do końca naciśnij przycisk uwalniający strumień farby. Powoli i równo poruszaj puszkę tam i z powrotem, zmieniając kierunek strumienia farby tylko, gdy nie jest skoncentrowany na malowanym przedmiocie. Pozwala to na łatwiejsze kontrolowanie ilości nakładanej farby i zapobieganie nadmiernemu gromadzeniu się farby i tworzeniu zacieków lub kropli.

Nie staraj się uzyskać idealnie gładkiej powierzchni przy pierwszym malowaniu. Pierwsza warstwa powinna być traktowana jako warstwa przygotowująca, na którą nałożona zostanie przy drugim a może i trzecim malowaniu warstwa gładka i równa. Nie czekaj, aż uprzednio nałożona farba zupełnie wyschnie. Odczekaj 1 lub 2 minuty zanim nałożysz następną. Kolejne warstwy mogą być nakładane dopiero po 24 godzinach.. W przeciwnym wypadku ryzykujesz podniesienie farby.

Jeżeli zastosujesz się do wszystkich wskazówek i rad umieszczonych na etykiecie, nic nie może się nie udać.



Łatwe do usunięcia uszkodzenia w malowaniu 

Wieksze zadrapania lakieru obniżają wartość twojego samochodu i przyspieszają rdzewienie twojego nadwozia. Przy pomocy zręcznej ręki i naszych produktów twój samochód na nowo stanie się błyszczący. Zyska na wartości i pozwoli ci zaoszczędzić dużo pieniędzy na częściach zamiennych. Postępuj zgodnie z instrukcją użycia poszczególnych produktów a twoje prace renowacyjne i dekoracyjne zakończą się sukcesem.

Zeszlifuj całą zardzewiałą powierzchnię aż do blachy nadwozia.

W przypadku, gdy rdza nie chce łatwo zejść, użyj odrdzewiacza, np firmy BRUNOX.

Gdy jest to konieczne, wypełnij uszkodzoną powierzchnię szpachlą.
Po wyschnięciu zetrzyj na mokro.
Zakryj okolice malowanej powierzchni i pomaluj wypełniaczem - podkładem.
Zetrzyj papierem ściernym (ziarno 400-600).
Zetrzyj drobnym papierem ściernym (ziarno[zasłonięte]800-10).
Wypróbuj lakier bazowy np. na kartonie celem sprawdzenie odcienia koloru.
Odległość malowania około 30 cm. Temperatura około 20 stopni C. W miejscu osłoniętym od wiatru.
Aby uniknąć zabrudzeń farbą, wytnij dziurę w kartonie i przytrzymaj na wysokości około 5 cm nad lakierowaną powierzchnią.
Nanieś kilka cienkich warstw, aż uzyskasz połyskliwe pokrycie.

Przy większych powierzchniach: najpierw maluj horyzontalnie, następnie wertykalnie.
Nanieś kilka cienkich warstw, aż uzyskasz połyskliwe pokrycie.

Przy mniejszych powierzchniach: maluj ruchem spiralnym.
Dwuwarstwowe Lakiery Metaliczne muszą być pokryte dwoma warstwami Lakieru Bezbarwnego po około 30 minutach schnięcia.
Po wyschnięciu wypoleruj krawędzie.