TELEFON:
+48 [zasłonięte] 924 609
EMAIL:
[zasłonięte]@mefo.pl
ADRES:
MEFO Sport POLSKA
Eliza Mozdyniewicz
Łącko 476
33-390 Łącko PL
NUMER KONTA:
83 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 977008
BANK:
Alior Bank
Przesyłki dostarcza kurier:
![](http://mefo.pl/mefo_allegro/gls.jpg)
Możliwy również odbiór osobisty w siedzibie firmy.
99,9% przesyłek wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty na koncie!
Ceny przesyłek:
16 zł Przy wpłacie na konto
20 zł Przesyłka pobraniowa
Zapoznaj się ze stroną o nas.
UWAGA! Przy jednorazowych zakupach powyżej 500zł udzielamy 5% rabatu powyżej 1000zł - 10%. Gratisy w postaci naklejek oraz katalogów.
Witamy na aukcjach Allegro firmy MEFO Sport Polska.
Od 2004 roku jesteśmy oficjalnym dystrybutorem marek:
ZETA, DRC, DELTA, MUDOFF, MEFO oraz BARKBUSTERS
![zeta baner](http://zeta-racing.com/all_image/top_banner.gif)
Japońska firma ZETA od 2003 roku produkuje akcesoria do motocykli z najlepszych materiałów i
z największą starannością tak aby zapewnić maksymalny komfort,
trwałość oraz bezpieczeństwo podczas użytkowania.
Przedmiotem aukcji jest:
ZETA Uniwersalna aluminiowa dźwignia sprzęgła (niełamiąca)
ZE43-1311
Kolor regulacji niebieski.
Wyprodukowane z wysokiej jakości aluminium stosowanego w lotnictwie, dzięki czemu
klamki są bardzo wytrzymałe i lekkie - wykonane z aluminium A7009.
Specjalna konstrukcja typu "K" pozwala na swobodny montaż do motocykli z systemem przełączników.
Możliwość zamontowania oryginalnego ZETA HOT Startera (dekompresatora).
![vv](http://www.zeta-racing.com/lever/pivot_prech_fp/image/op01.jpg)
System szybkiego montażu oraz demontażu dźwigni.
System dwóch rodzajów pracy naciągu linki sprzęgła:
- lekki ( light ratio )
- precyzyjny ( accurate ratio )
![gg](http://www.cycletreads.co.nz/images/products/21.7149.jpg)
![k1fvvd](http://www.zeta-racing.com/lever/pivot_prech_cp/image/pv001.jpg)
Wykonane metodą CNC (laserowo wycinane)
Wzmocniona anodyzowana powłoka
![k9](http://www.vancouversupermoto.com/images/Zeta-pivot-lever-nonbreakab.jpg)
System PIVOT pozwala na wygięcie dźwigni na zewnątrz podczas upadku co znacznie redukuje
szanse na wyłamanie klamki podczas upadku motocykla
![k4ff](http://www.zeta-racing.com/lever/pivot_prech_fp/image/pv006.jpg)
Specjalna sprężyna odpowiada za powrót dźwigni do miejsca pierwotnego
System regulacji klamki pozwala na dopasowanie jej do każdego kierowcy
![k8ff](http://www.zeta-racing.com/lever/pivot_prech_cp/image/pv004.jpg)
![ghjd](http://www.zeta-racing.com/lever/pivot_prech_cp/image/pv005.jpg)
![fff](http://www.zeta-racing.com/lever/pivot_prech_cp/image/pv003.jpg)