Kontakt
|
E-mail |
Wyślij wiadomość |
Tel. stac. |
32 22 10 160 |
Tel.kom. |
604 [zasłonięte] 716 |
Skype |
www.centrumparalotniowe.pl |
Koszty przesyłki
|
Kurier |
20 PLN |
Odbiór osobisty |
0 PLN |
Konta bankowe
|
Numer |
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581122 [zasłonięte] 722074 |
Bank |
Inteligo |
|
Komplet Paralotnia Independence Pioneer w rozmiarze XL + Uprząż Independence Logo!Pro rozmiar L + spadochron zapasowy Secure 3 XL + plecak Independence.
Cena promocyjna kompletu 10500 zł
Cena poza promocją 13554 zł
Komplet jest całkowicie nowy i można obejrzeć oraz przymierzyć uprząż w naszym sklepie stacjonarnym w Orzeszu.
Do każdego zakupionego u nas skrzydła wydajemy kartę paralotni.
Interesuje Cie inny rozmiar, kolor, paralotnia, uprząż, spadochron zapasowy lub inny sprzęt paralotniowy skontaktuj się z nami.
|
|
Pioneer - Wyjątkowa wydajność w połączeniu z maksymalnym bezpieczeństwem!
Pioneer to nasz najnowszy produkt w segmencie dla początkujących, o osiągach prawdopodobnie nigdy nie zdobytych w klasie LTF / EN A.
Cele które obraliśmy dla tej paralotni były postawione bardzo wysoko. Wymagało to wielu lotów testowych i wielu prototypów zanim osiągnęliśmy nasze cele. Nasz R&D Team zaprojektował zupełnie nowy profil, który obejmuje szeroki wachlarz wydajności przy zachowaniu dużego limitu pasywnego bezpieczeństwa. W nowym profilu mamy również, wbudowane w krawędź natarcia, plastikowe usztywnienia. Wzmocnienia te dają Pioneer doskonały profil, co ma wpływ na pozytywne zachowanie podczas startu.
Konstrukcja Pioneer'a ma tylko trzy taśmy dla łatwiejszego oddzielania linek. Dzięki tej redukcji zmalał również opór linek podczas lotu. Fakt ten pozwala nowej paralotni Independence konkurować w osiągach z wyżej sklasyfikowanymi paralotniami.
Jak w przypadku wszystkich paralotni, nasz zespół pilotów testowych poświęcił wiele uwagi nad bezpośrednim handlingiem. Oczywiście dla paralotni, która nadaje się do szkolenia, bezpieczeństwo jest koniecznością. Do tej pory udało się uzyskać certyfikaty LTF/EN A na rozmiary M i L, które zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa biernego.
Pioneer jest idealny dla ambitnych i utalentowanych młodych pilotów, którzy chcą zdobyć swoje pierwsze doświadczenia z lotami cross country. Również dla pilotów, którzy cenią sobie spokojne, bezstresowe latanie, skrzydło to będzie doskonałym wyborem. Jeśli chodzi o poziom doświadczenia wymagany od pilota, Pioneer'a trzeba umieścić między naszymi dwoma udanymi modelami Cruiser2 (LTF/EN A) i Garudą (wysoki poziom LTF/EN B)
|
Pioneer - specyfikacja techniczna
Dane techniczne |
XL |
Powierzchnia w rzucie |
25.97 m2 |
Powierzchnia |
31.00 m2 |
Rozpiętość w rzucie |
12.57 m |
Wydłużenie w rzucie |
5.1 |
Ilość komór |
46 |
Masa startowa |
110 - 135 kg |
Prędkość trymowa |
38 km/h |
Max. prędkość |
54 km/h |
+
Uprząż uniwersalna
- Wytrzymała i solidna uprząż
- Zintegrowany kontener na spadochron zapasowy
- Niewielkie rozmiary po spakowaniu
- Uprząż nadająca się dla pilotów rekreacyjnych i jak początkujących
- Protektor piankowy
- Uprząż certyfikowana EN/LTF
- Waga 4,0kg(L)
|
|
+
Więcej bezpieczeństwa dla Twojego szaleństwa..... Szybkie otwarcie dzięki zastosowaniu systemu RIS (Rapid Inflation System), lekka waga materiału, minimalne opadania i szeroki przedział wagowy. To główne cechy nowego zapasu serii PROTECT stworzonego przez trzech znakomitych producentów U-Turn, Advance i Swing.
Protect III Nano, Protect III RIS L i Protect III RIS XL, ich wydajność i zaawansowanie techniczne przekracza zdecydowanie wszystkie cechy poprzednich systemów hamujących - poczuj jeszcze więcej bezpieczeństwa podczas zabawy z lataniem.
Osiągnęliśmy to dzięki zastosowaniu wysokiej jakości tkaniny PARATEX RS TX40 (Nylon 6, 40 gram), która została opracowana specjalnie do spadochronów zapasowych dzięki współpracy firmy U-Turn i Paratex. Ten Nylonowy materiał jest wyjątkowo wytrzymały i spełnia wszelkie normy określające odporność na rozdarcia i zużycie przy zachowaniu optymalnej porowatości.
"Badaliśmy i ciągle testowaliśmy przez 18 miesięcy, aż odkryliśmy odpowiednią konsystencje materiału" - mówi Ernst Strobl - główny konstruktor U-Turn. Zrobiliśmy ponad 40 testów DHV i jeszcze więcej testów-zrzutów w celu opracowania materiału, który jest w stanie wytrzymać wszystkie wymagania w każdych warunkach jakie można sobie tylko wyobrazić. Okazało się, że pewien związek między osnową a wątkiem daje nam najlepsze wyniki. W splocie tkaniny użyte zostały podwójnie poliamidowe wątki. Wynikiem tego jest materiał, który wspaniale spełnia wymagania co do materiałów używanych w spadochronach ratunkowych.
Dzięki systemowi RIS (Rapid Inflation System) dajemy gwarancję bardzo krótkiego czasu otwarcia - w czaszy zostały zastosowane specjalne tasiemki co powoduje, że czasza i "podstawy" nie leżą na sobie lecz tworzą dokładnie obliczone napięcie wejściowe tworząc kanał powietrzny. To bardzo pozytywnie wpływa na pierwsze milisekundy użycia zapasu. Do systemu ratunkowego PROTECT III NANO system RIS okazał się zbyteczny, wykazaliśmy że jest on pomocny tylko w odpowiednio dużej czaszy.
PROTECT III Nano waży zaledwie 1,6 kg a jego projektowa powierzchnia to tylko 15 metrów kwadratowych. Mimo tego jego maksymalna nośność potwierdzona i certyfikowana przez DHV przy opadaniu 6,0 m/s to 100,0 kg. Przy wadze startowej w okolicy 80 kg opadanie jest rzędu 5,3 m/s. PROTECT III RIS w rozmiarze XL z powierzchnią projektową 24 metry kwadratowe o wadze własnej 2,6 kg został certyfikowany przez DHV do 140 kg. Przy takiej wadze opadanie PROTECT RIS XL jest równe 5,0 m/s.
PROTECT III jest sprzedawany razem z nowym 4 klapowym wewnętrznym kontenerem, idealnie dopasowanym do tej serii zapasów.
Wszystkie zapasy PROTECT III posiadają wspólny element jakim jest użycie innowacyjnych materiałów do jego produkcji oraz poddanie ich najwyższej kontroli jakości. Nadzór nad przetwarzanie materiału (wątek i osnowa są kontrolowane podwójnie), wyrób uprzęży, liny, szwy, nici (testy na rozrywanie i wytrzymałość na rozciąganie) i oczywiście cały proces produkcyjny jest obserwowany i kontrolowany w wielu jego etapach.
Każda część ekwipunku z jakiego składa się system PROTECT III jest sprawdzany pod każdym względem przed spakowaniem i przygotowaniem do sprzedaży. Cały proces pakowania jest udokumentowany i zarchiwizowany za pośrednictwem nagrań wideo.
Innowacyjny system ratunkowy PROTECT III
(lewe zdjęcie przedstawia ogólny widok na poskładany zapas w kontenerze) otwiera się szybko i bez problemów nawet w najmniejszych prędkościach - to między innymi dzięki zastosowaniu specjalnych tasiemek
(prawe zdjęcie: szczegółowy widok na tasiemki)
gwarantujących optymalną cyrkulację powietrza wewnątrz kontenera. Dlatego system PROTECT III otwiera się tak szybko jak najmniejsza czasza a opadanie jest jak w największych istniejących modelach.
Więcej informacji:
RIS (Rapid Inflation System)
Instrukcja Protect III rev1.4 (PDF) Protect III - Dane techniczne (PDF)
|
|
+
Nasz plecak dla glajciarzy oferuje wygodę i olbrzymią ilość miejsca. Produkowany jest z wysokiej jakości oraz lekkich materiałów. Dzięki wyjątkowemu projektowi środek ciężkości został przesunięty do góry, a regulowane pasy naramienne zapewniają komfort nawet na dłuższych wyprawach. Również wzmocnione plecy sprawiają że nasz plecak jest wygodny. Dodatkowo do dużej powierzchni w środku dodaliśmy mniejsze zewnętrzne kieszenie na wyposażenie. Wysokiej jakości nadruki sprawiają że jest on bardzo stylowy.
|
|
|
|
|