Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kompetencje personalne i społeczne w obszarach zaw

14-07-2015, 20:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.61 zł     
Użytkownik takmi-pl
numer aukcji: 5451503655
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 2   
Koniec: 14-07-2015 18:56:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy, nasza księgarnia oferuje szeroki asortyment książek,
gier i zabawek. Zapraszamy do zakupów.
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • List polecony priorytetowy
  • List polecony ekonomiczny
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna
  • E-przesyłka/
    Paczka48
  • Paczkomaty 24/7
  • Paczka pobraniowa priorytetowa
  • Paczka pobraniowa

Kompetencje personalne i społeczne w obszarach zawodowych [Lęgowicz Aleksandra]


Nasza cena: 28.61 zł

Opis:Podręcznik zawiera treści dotyczące komunikowania się z innymi ludźmi w pracy zawodowej o charakterze usługowym. Kompetencje personalno-społeczne zostały uznane wśród pracodawców za najważniejsze spośród innych ważnych predyspozycji w zawodach usługowych. Podstawa programowa kształcenia w zawodach określa kompetencje personalno-społeczne (KPS) jako wymaganie wspólne dla wszystkich zawodów, dlatego zdobyta przez ucznia wiedza oraz umiejętności za pomocą tego podręcznika, mogą być wykorzystywane w każdym zawodzie.

Książka jest innowacyjna, posiada bardzo dynamiczny charakter. Dzięki temu proces uczenia się nie będzie nudny. Metody pracy oraz wykorzystywane technologie są nowoczesne, dostosowane do najnowszych form i technik kształcenia.

Podręcznik znajdzie zastosowanie zarówno w modułowym, jak i przedmiotowym programie nauczania, a także można go wykorzystać w takich lekcjach, jak przedsiębiorczość, jakość, czy marketing, może być przydatny podczas realizacji zajęć z wychowawcą, w procesie kształtowania oczekiwanych postaw indywidualnych, społecznych oraz zawodowych wśród uczniów. Ta propozycja wydawnicza to również ciekawa oferta dla pracodawców branży turystycznej, którzy pragną szkolić nie tylko swój personel, aby zwiększyć jakość świadczonych usług w swoich firmach, ale także, którzy przyjmują uczniów na praktyki i staże zawodowe.

Treść podręcznika jest zgodna z podstawą programową kształcenia w zawodach: technik hotelarstwa (422402), technik żywienia i usług gastronomicznych (343404) oraz technik obsługi turystycznej (422103).







Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?

1. Dodaj wszystkie interesujące książki do koszyka



2. Następnie przejdź do koszyka, oraz zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk


  • Autorzy: Lęgowicz Aleksandra
  • Podtytuł: Trening umiejętności komunikacyjnych w branży turystycznej
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20629
  • Rok wydania: 2014
  • Objętość: 172
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.274
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]93032
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]93032
  • Wysokość: 9
  • PKWiU: 58.11.1
Dostarczamy towar na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Państw Unii Europejskiej za pośrednictwem kuriera / Poczty Polskiej w terminie 1-3 dni robocze od dokonania płatności lub wyboru opcji za pobraniem. Po dokonaniu zakupu prosimy, o przesłanie e-maila z informację o sposobie płatności i danymi do faktury, jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili dla zamówienia fakturę VAT. Podana cena w ofercie to cena brutto.

Jesteśmy dostępni od
poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00
telefon: 698-[zasłonięte]-682
e-mail: [zasłonięte]@takmi.pl

Na naszych aukcjach można płacić przez system PAYU szybko i wygodnie. Istnieje także możliwość realizacji zamówienia za pobraniem lub przedpłatą na nr konta:
49 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740357 (w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)