Opis produktu
Wydawnictwo Impuls
ISBN [zasłonięte]978-8350-122-0
Kraków 2013, wydanie 1, format 165 x 235,
objętość 292 str., oprawa miękka
Książka jest próbą opracowania
zagadnień związanych z kompetencjami kreatywnymi nauczyciela wczesnej edukacji
dziecka. Czy rzeczywiście – jak pyta D. Klus-Stańska – zniewolony
administracyjnie i biurokratycznie nauczyciel zrzuca z siebie odpowiedzialność
za wychowawczą i kształceniową rzeczywistość szkolną? Odpowiedź na to pytanie
jest ważne, gdyż kompetencje nauczyciela decydują o przebiegu procesu
edukacyjnego, o charakterze działań nie tylko jego samego, ale i uczniowskich.
Stanowią bowiem kontekst kształtowania się takich samych kompetencji u
podopiecznych...
[…] Monografia […] Kompetencje kreatywne nauczyciela
wczesnej edukacji dziecka jest ważnym przyczynkiem do dyskusji nad
konstruowaniem takiego modelu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, w którym
kompetencje kreatywne nauczyciela staną się nie tylko pożądane, ale wręcz
niezbędne, ponieważ […] potrzebny staje się człowiek ,,wielowymiarowy’’,
charakteryzujący się mobilnością, synergetyzmem, otwartością i wyobraźnią,
umiejący pokonywać trudności i przekraczać granice własnych możliwości, ale też
człowiek o analityczno-syntetycznym spojrzeniu na świat.
prof. UAM, dr
hab. Hanna Krauze-Sikorska
Autorki zmuszają czytelnika do refleksji nad
celowością, metodami i skutecznością pracy nauczycielskiej. Udowadniają, że
kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji są i powinny być przedmiotem
uwagi i dyskusji nad problematyką kształcenia nauczycieli.
prof. UŚ, dr
hab. Urszula Szuścik
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt
zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu.
Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.