Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kompetencje emocjonalne i społeczne mlodzieży

16-02-2014, 5:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3891886884
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-02-2014 05:03:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Kompetencje emocjonalne i społeczne mlodzieży
ISBN: [zasłonięte]978-8367-009-5
Wymiar: 156 x 232 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 328
Ocena: -
Waga: 0,55 kg
Indeks: 0192/07/0037
Rok wydania: 2012
Autor: Chrost M.
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: WAM

Opis książki


Praca jest próbą ukazania problematyki dotyczącej emocjonalnych i społecznych kompetencji młodzieży szkół publicznych i katolickich, czynników warunkujących ich poziom, ale także możliwości kształtowania i rozwoju. Należy zauważyć, że w literaturze polskiej nie ma wyczerpującego ujęcia tego tematu, znaczących publikacji ukazujących, w jaki sposób należałoby kształtować emocjonalne i społeczne kompetencje uczniów, jaka powinna być rola szkoły i innych podmiotów wychowawczych, środowiskowych w tym procesie. Opracowanie tematu w takiej perspektywie teoretyczno-metodologicznej i empirycznej, jaką Autorka rozprawy przyjmuje, nie było analizowane. W związku z tym praca ta niewątpliwie wypełnia lukę w literaturze naukowej i wskazuje na wartości poznawcze tematu i wynikające z jego analizy implikacje praktyczne, edukacyjne. Podjęty temat przedstawiony został samodzielnie, poprawnie pod względem merytorycznym, jest dowodem erudycji, a także umiejętności wykorzystania empirii dla refleksji pedagogicznej.
Zobacz także...