Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa

17-05-2014, 19:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4250855214
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 19:37:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64147
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 196
Ocena: -
Waga: 0,30 kg
Indeks: 542[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Urbanek Grzegorz
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Zasoby niematerialne w nowej gospodarce
Książka Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa adresowana jest przede wszystkim do menedżerów zainteresowanych lepszym poznaniem czynników, które kształtują pozycję konkurencyjną zarządzanych przez nich firm. Menedżerom, którzy chcą tworzyć istotną i trwałą wartość dla akcjonariuszy i innych grup interesu, lektura książki może ułatwić znalezienie kompromisu pomiędzy bieżącymi wynikami finansowymi a tworzeniem potencjału rozwojowego biznesu. Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania:
* Jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy?
* W jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy?
* W jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji?
* Jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości?
W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
Książka może stanowić również interesującą propozycję dla studentów posiadających podstawową wiedzę z zarządzania i finansów oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich.
Zobacz także...