Kompendium wiedzy o handlu | | | Autor: | Słowińska Maria (red.) | Wydawnictwo: | PWN | Rok wydania: | 2008 | Oprawa: | miękka | Format: | 14.0x20.0cm | Liczba stron: | 344 | Numer ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]11544 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]11544 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| | ![Obniżka](https://static.aros.pl/images/obnizka.png) | -16% | 33, | 52 ![Skreśl](https://static.aros.pl/images/przekresl.png) 39,90 |
| DOBRA CENA! |
|
Opis wydawcy: Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu. Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.: rolę handlu we współczesnej gospodarce, specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu, marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu, handel elektroniczny, kooperację, internacjonalizację i controlling. Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Do głównych zalet książki należą: syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień, prosty i zwięzły język, alfabetyczny wykaz haseł, hasła na marginesach. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. |