|
Tytuł: PAKIET: Podręcznik + Ćwiczenia - Kompass klasa 3 plus 2 płyty CD-ROM
Autor: Elżbieta Reymont, Agnieszka Sibiga, Małgorzata Jezierska-Wiejak
Wydawnictwo: PWN
Ilość stron: 124 + 160
Format: 210 x 295 mm
Oprawa: miękka
KSIĄŻKA JEST NOWA
Opis książki:
Podręcznik: Trzecia część nowej czterotomowej serii podręczników do gimnazjum, przeznaczona jest dla uczniów, którzy kontynuują naukę języka niemieckiego. Podręcznik składa się z pięciu podstawowych rozdziałów zawierających po 5 jednostek lekcyjnych. W kolejnych rozdziałach uczniowie poznają materiał leksykalno-gramatyczny w sposób zgodny z najnowszą dydaktyką komunikatywną. Celem, który wyznacza i do którego prowadzi uczniów Kompass, jest komunikacja w różnych sytuacjach życia codziennego, typowych dla pierwszych kontaktów z niemieckojęzycznymi rówieśnikami oraz poznanie obyczajów i kultury krajów (D-A-CH-L). Uczniowie znajdą tu także materiał do refleksji nad strategiami uczenia się (w formie zabawnych wierszyków) oraz słowniczek alfabetyczny. Dołączone do podręcznika płyty CD zawierają wzorce fonetyczne tekstów oraz nagrania do zadań rozwijających i sprawdzających sprawność rozumienia ze słuchu.
Ćwiczenia: Książka ćwiczeń z płytą CD-ROM zawiera różnorodne ćwiczenia utrwalające materiał leksykalno-gramatyczny. Uczniowie znajdą tu ćwiczenia automatyzujące struktury gramatyczne, utrwalające i rozszerzające słownictwo oraz rozwijające sprawności rozumienia tekstu czytanego i pisania. W ćwiczeniach zastosowano różnorodne techniki np.: zadania z lukami, zadania wielokrotnego wyboru, krzyżówki, wypowiedzi sterowane obrazkiem. Uczący się znajdą tu również wskazówki dotyczące strategii uczenia się. Książka ćwiczeń zawiera również rozdziały powtórzeniowe do przeprowadzenia po każdym rozdziale zawierające:
* test do samooceny wraz z kluczem i kartą samooceny, * reakcje, dialogi i monologi sprawdzające umiejętność komunikacji.
Płyta CD-ROM zawiera dodatkowe, atrakcyjne zadania i materiały dla uczniów (np. animacje) do pracy samodzielnej umożliwiające utrwalenie materiału z poszczególnych rozdziałów, jak również testowanie i diagnozowanie zdobytych umiejętności.
|
|