Oferta składa się z: 3-ech książek oraz 1 gry
Asteriks Osiedle Bogów
Egmont
Oprawa: Miękka
Format: 21.5x29.0cm
Liczba stron: 48
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4791-8
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]37479
Kiedy mimo wielokrotnych prób legionom Juliusza Cezara nie udało się podbić Galów z jednej jedynej armorykańskiej osady, władca Rzymu postanowił zmienić taktykę. Doszedł do wniosku, że skoro Galów nie można pokonać, należy ich ucywilizować, czyli „odgalizować”. Temu celowi ma służyć wspaniałe, nowe osiedle wybudowane w bezpośrednim sąsiedztwie osady Asteriksa i Obeliksa. Stąd rzymskie obyczaje, prawo i kultura będą się udzielać Galom, stopniowo zmieniając ich w obywateli Rzymu i dobrowolnych poddanych Cezara. Pewnej nocy rozpoczyna się wyrąb lasu pod plac budowy… Czy plan Juliusza Cezara ma szansę powodzenia, skoro nawet pies Obeliksa, Idefiks, nie znosi, kiedy ktoś „krzywdzi” drzewa w puszczy?
Asteriks Wyprawa dookoła Galii Tom 4
Autor/autorzy:
- Albert uderzo
- Rene Gościnny
Egmont
Oprawa: Miękka
Format: 21.5x29.0cm
Liczba stron: 48
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4679-9
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]37467
Rzymianie wpadają na doskonały pomysł pokonania niezwyciężonych Galów. Postanawiają wybudować wokół wioski palisadę odcinającą jej mieszkańców od świata zewnętrznego i w ten sposób zmusić ich do kapitulacji. Asteriks zakłada się z Rzymianami, że mimo przeszkody uda mu się zwiedzić całą Galię i z każdego miejsca przywieźć jakiś specjał. I rzeczywiście, bez wielkich przeszkód Asteriks razem z Obeliksem wyruszają w niezwykłą podróż. Jedynym utrudnieniem w czasie drogi są rzymskie patrole, które próbują pokrzyżować im plany.
Asteriks i Kleopatra Tom 5
Tłumacze: Kilian Jarosław
Ilustracje: Uderzo Albert
Egmont
Oprawa: Miękka
Format: 21.5x29.0cm
Liczba stron: 48
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4704-8
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]37470
Juliusz Cezar przybywa z wizytą do Aleksandrii i swej ukochanej Kleopatry. Między królewską parą dochodzi do sporu, czyj naród jest potężniejszy. Oburzona pychą Cezara Kleopatra zakłada się, że w trzy miesiące wybuduje wspaniały pałac na jego cześć i tym samym udowodni mu nieustająca wielkość Aleksandrii i jej mieszkańców. Cezar bez namysłu zgadza się na zakład, pewien, że Kleopatra przegra. Królowa powierza to karkołomne zadanie najlepszemu w Aleksandrii architektowi, Numerobisowi. Jeśli mu się nie powiedzie, zostanie rzucony krokodylom na pożarcie. Numerobis jest załamany i choć nie wierzy w sukces, przystępuje do budowy. Gdy w Aleksandrii zjawiają się dzielni Galowie - Asteriks i Obeliks - plan budowy pałacu zyskuje szansę powodzenia...
Asteriks i spółka Gra pamięciowa
Egmont
Oprawa: Kartonowa
Format: 13.5x13.5cm
EAN: 590[zasłonięte][zasłonięte]50047
Gracze zapamiętują obrazki w siedmiu różnych kategoriach (np.. Mieszkańcy wioski Galów, broń czy zwierzęta). Nie jest to jednak takie proste. Na stole cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane. Sytuacja zmienia się dynamicznie! Ten, kto wykaże się refleksem i najlepszą pamięcią, wygra grę!
Asteriks i spółka to doskonała gra rodzinna. Świetnie sprawdzi się na imprezie dla dzieci, ale także w czasie spotkania starszych graczy.
Wiek graczy:6+
Liczba graczy:2-8
Czas rozgrywki: 15 minut