Witam!! Chciałbym dzisiaj zaoferować MODUŁ KOMFORTOWYCH KIERUNKOWSKAZÓW.
Jego działanie zostało zaprezentowane na FILMIE!
Aby można było korzystać z oferowanego modułu, wystarczy podpiąć tylko 5 kabli, z czego dwa to zasilanie i masa. Niczego nie trzeba przecinać, dołącza się tylko 5 kabelków do istniejącej instalacji w samochodzie!!
Mój moduł nie jest jakimś prymitywnym układem czasowym generującym impulsy do kierunkowskazów. Jest to moduł zbudowany w oparciu na zaprogramowanym mikrokontrolerze i wyspecjalizowanych elementach. Dzięki temu komfortowe kierunkowskazy wykorzystują oryginalny przerywacz znajdujący się w samochodzie. Z zewnątrz nikt nie jest w stanie poznać, czy kierunkowskaz został uruchomiony przez kierowce czy przez moduł, ponieważ w obu przypadkach kierunkowskazy migają identycznie!!
UWAGA!!
Elementem wykonawczym w moim module (przekazującym całe obciążenie prądowe do żarówek) jest specjalny element elektroniczny dedykowany dla motoryzacji, a nie tranzystor. Dzięki temu moduł nie nagrzewa się jak ma to miejsce w modułach zbudowanych na tranzystorach!!
JAK TO DZIAŁA?
Moduł reaguje na krótkie impulsy z manetki kierunkowskazów. Gdy wykryje taki impuls (włączenie kierunkowskazu na krócej niż 0,25s), włącza kierunkowskazy na zaprogramowaną ilość mignięć. Domyślnie jest to 5 mignięć. Jeżeli włączenie kierunkowskazów trwało dłużej niż 0,25s, moduł pozostaje w stanie spoczynku.
Proszę zwrócić uwagę na bardzo ważną rzecz.
Kierowca ma pełną kontrolę nad kierunkowskazami. Nawet gdy kierowca włączy kierunkowskaz i wyłączy go po dwóch mignięciach (czyli mniej niż jest zaprogramowane), to moduł nie powoduje dalszego działania kierunków, aż do uzyskania zaprogramowanej ilości mignięć! Niedopuszczalne jest, żeby kierunkowskazy nadal działały, w momencie gdy kierowca je wyłączył!
Mój moduł reaguje tylko na krótkie impulsy wyzwalające, dezaktywuje się, gdy kierowca włącza kierunkowskaz na stałe (nawet jeżeli będzie to tylko jedno mignięcie).
JAK NALEŻY PODŁĄCZYĆ MODUŁ?
Oferowany moduł jest uniwersalny i pasuje do wszystkich samochodów wyposażonych w tradycyjny przerywacz trójkońcówkowy. Taki przerywacz posiada znakomita większość aut poruszających się po polskich drogach, między innymi:
- Audi A3, A4, A6, TT i inne,
- VW Golf, Passat, Bora, Transporter, Polo i inne,
- Seat Toledo, Ibiza, Leon, Cordoba i inne,
- Fiat Punto, CC, SC, Bravo, Brava, Marea, Multipla, Siena i inne,
- Skoda, Opel, Volvo, Ford, Mercedes i wiele innych.
Należy go podłączyć według poniższego schematu:
Moduł w trakcie projektowania był wielokrotnie testowany w warunkach drogowych, jak i miejskich. Dzięki temu końcowy, oferowany produkt jest dopracowany w każdym calu z myślą o komforcie kierowców.
Oferowany moduł zamknięty jest w odpowiedniej obudowie, dzięki czemu nie ma obaw, że dojdzie do jakiegoś uszkodzenia samego modułu, czy też instalacji samochodu poprzez np. zwarcie czy zawilgocenie.
Ilość zaprogramowanych mignięć można zmienić. W takim przypadku proszę o kontakt.
Gwarancja 2 lata.
KONTAKT
email: [zasłonięte]@gmail.com
gg: [zasłonięte]69168
tel.: 660[zasłonięte]619