Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Komercjalizacja produktów żywnościowych PWE WaW

22-01-2014, 19:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik m-partner
numer aukcji: 3818313995
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 20-01-2014 10:23:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 

 

Produkt
M-Partner to Certyfikowany przez alle
SuperSprzedawca <
>>zobacz certyfikat <<

Kupując kilka naszych książek za przesyłke płacisz TYLKO RAZ !!!

Odbierając w naszym biurze w Warszawie płacisz tylko cenę "KUP TERAZ"


Komercjalizacja produktów żywnościowych

Redakcja naukowa Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2026-3
Liczba stron 248
Rok wydania 2012
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Cena detaliczna 59,90 zł
Nasza Cena 49 zł



We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.



Spis treści

Wstęp

Rozdział 1
Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy
1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych

Rozdział 2
Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych
w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów
żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego

Rozdział 3
Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach
na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach

Rozdział 4
Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu
żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów
żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych
na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych

Rozdział 5
Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego
rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji
konsumenta

Bibliografia

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4




Szanowni Państwo
Większość przesyłek powyżej 2 kg przesyłana jest Kurierem UPS, kurierzy dostarczają paczki na ogół do godziny 17. Jeśli w tych godzinach nie ma Państwa w domu prosimy o podanie adresu np. do pracy (podając adres i nazwę). Pozwoli to skrócić czas oczekiwania na przesyłkę. Mogą Państwo również poprosić o wysyłkę Pocztą Polską. Każda informacja o zmianie adresu powinna zostać wysłana na adres [zasłonięte]@drops.pl
Nasze inne aukcje:
Panel alleAPI
...wystawione przy pomocy alleAPI