M-Partner to Certyfikowany przez alle
SuperSprzedawca <
>>zobacz certyfikat <<
Kupując kilka naszych książek za przesyłke płacisz TYLKO RAZ !!!
Odbierając w naszym biurze w Warszawie płacisz tylko cenę "KUP TERAZ"
Komercjalizacja produktów żywnościowych
Redakcja naukowa Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2026-3
Liczba stron 248
Rok wydania 2012
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5
Cena detaliczna 59,90 zł
Nasza Cena 49 zł
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1
Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy
1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
Rozdział 2
Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych
w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów
żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego
Rozdział 3
Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach
na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach
Rozdział 4
Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu
żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów
żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych
na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych
Rozdział 5
Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego
rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji
konsumenta
Bibliografia
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Szanowni Państwo
Większość przesyłek powyżej 2 kg przesyłana jest Kurierem UPS, kurierzy dostarczają paczki na ogół do godziny 17. Jeśli w tych godzinach nie ma Państwa w domu prosimy o podanie adresu np. do pracy (podając adres i nazwę). Pozwoli to skrócić czas oczekiwania na przesyłkę. Mogą Państwo również poprosić o wysyłkę Pocztą Polską. Każda informacja o zmianie adresu powinna zostać wysłana na adres
[zasłonięte]@drops.pl