Postanowienia ogólne
1. Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17. Jeżeli nie otrzymali Państwo odpowiedzi w ciągu 24h, należy wówczas ponowić zapytanie lub skontaktować się telefonicznie na numer 504-[zasłonięte]-142 lub (022)[zasłonięte]618-09
2. Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
3. FH PAKO zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.
Kupno
1. Wszelkie pytania i wątpliwości należy rozwiewać przed kliknięciem opcji „Kup Teraz”.
2. Po wygraniu aukcji prosimy o jak najszybsze potwierdzenie zawarcia transakcji poprzez wysłanie e-maila na adres: [zasłonięte]@gmail.com
3. Na potwierdzenie i/lub wpłatę czekamy 7 dni od dnia zakupu. Jeżeli nie zdążą Państwo w tym czasie, proszę się skontaktować z nami. Brak kontaktu w przeciągu 7 dni skutkuje wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji za transakcję i wystawieniem komentarza „Negatywnego”.
4. W e-mailu potwierdzającym należy podać swój Nick na Allegro i numer aukcji, dokładny adres wysyłki wraz z kodem pocztowym, ( jeśli jest inny niż ten z allegro) cechy zakupionego produktu (kolor, wzór – jeśli na aukcji są do wyboru), informacje dotyczące sposobu płatności (przelew, pobranie, odbiór osobisty) .
5. Informację o zmianie adresu należy przesłać zaraz po zakończeniu aukcji mailem z tytułem "ZMIANA ADRESU WYSYŁKI". Brak takiej informacji traktujemy jako potwierdzenie zgodności danych podanych przez serwis Allegro.
6. W przypadku niezdefiniowania cech produktu (wzoru i/lub koloru, itp.) wysyłamy e-mail z zapytaniem, na odpowiedź czekamy jeden dzień. W przypadku braku odpowiedzi wysyłamy wylicytowany towar o cechach przez nas wybranych.
7. Po dokonaniu transakcji należy się kontaktować przy użyciu formularza „Zadaj pytanie Sprzedającemu” lub poprzez odpowiedź na wysłanego przez serwis Allegro.pl e-maila potwierdzającego. Można tez w tym celu wykorzystać dostępny w Allegro „Formularz opcji dostawy”.
8. W przypadku przelewu na konto bankowe w tytule operacji proszę koniecznie wpisać nick z Allegro oraz nr aukcji, w której brali Państwo udział (ułatwi to i przyspieszy zaksięgowanie wpłaty). Wpłata pieniędzy w placówkach Poczty Polskiej może zostać zaksięgowana na naszym koncie nawet po 7 dniach.
9. Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty wysyłki (zawsze podane w treści aukcji). Przy zakupie dwóch lub większej ilości produktów na naszych aukcjach prosimy o kontakt celem indywidualnego ustalenia kosztów wysyłki.
10. Przelewy księgowane są raz dziennie. W przypadku nie odnotowania wpłaty, towar zostanie wysłany po jej zaksięgowaniu.
11. Przesyłki za pobraniem wysyłamy osobom z pełną aktywacją konta oraz posiadających powyżej 15 pozytywnych komentarzy.
12. Istnieje możliwość odbioru osobistego w Warszawie ul. Łodygowa 23. Po wcześniejszym uzgodnieniu dnia i godzin odbioru.
13. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, w e-mailu potwierdzającym należy napisać pełne dane do FV.
14. Złożonych ofert nie odwołujemy, więc prosimy o rozważną licytację !!!!!!
Wysyłka
1. Wysyłkę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka.
2. Towar wysyłamy najdalej w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przelewu lub informacji o wysyłce pobraniowej (jeśli transakcja została zawarta przed godziną 13.00 zazwyczaj przesyłka wychodzi tego samego dnia).
3. Podczas odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika Siódemki
4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania oraz towaru przy kurierze należy spisać protokół reklamacyjny !!!!!!!!!!!!! Jeśli nie sporządzą Państwo takiego protokołu nie uznamy reklamacji !!!!!!!!!!!!!
5. Odebranie przesyłki jest równoznaczne z zaakceptowaniem jej stanu.
6. Za transport przesyłek odpowiada firma kurierska Siódemka. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zniszczone i/lub zagubione.
Zwroty/Wymiana
Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 10 dni od daty zawarcia transakcji bez podania przyczyny.
Zwrot/wymiana towaru odbywa się całkowicie na koszt klienta (w przypadku wymiany klient zostanie obciążony kosztami ponownej przesyłki).
Zwrot/wymiana rozpatrywana jest wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura).
Przy wymianie towaru na inny wzór/kolor do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację, na jaki kolor/wzór Państwo się zdecydowaliście.
Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do siedziby firmy: nieużywany, oryginalnie zapakowany, kompletny towar wraz z wszelkimi metkami i dodatkami, które znajdowały się w opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć wystawiony przez nas dowód zakupu i kartę gwarancję.
Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, stwierdzenia jego użycia, bądź braków w opakowaniu zwrot/wymiana nie będą możliwe..
Nie przyjmujemy zwrotów „za pobraniem” !!!!!!!!!.
Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w przeciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zakupionego towaru bez kosztów przesyłki.
W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest po otrzymaniu przez nas rozliczenia z firmą kurierską Siódemka
KOMENTARZE
Komentarze wystawiamy raz w tygodniu.
Komentarz jako pierwszy wystawia „Kupujący”.
Wystawiony komentarz traktowany jest jako potwierdzenie otrzymania przesyłki, jej zgodności z ustaleniami zawartymi w treści aukcji oraz akceptacji przez Kupującego.