Komar Custom - Witam serdecznie na mojej aukcji. Do zaproponowania mam projekt nad którym pracowałem wiele miesięcy. Komar został dość znacząco przebudowany. Podstawowa zmiana to odchudzenie ramy. Blachy boczne oraz mocowania amortyzatorów zostały usunięte. Ta operacja dodała lekkości. Wahacz jest unieruchomiony (wzmocniony blachami pionowymi). Dodatkową operacją było wygładzenie łączeń (spawanych).
Rama oraz widelec polakierowany został lakierem "czarny mat" z utwardzaczem. Na czarnym macie zostały położone szparunki (lakierowane a nie naklejane!!!!) w kolorze baku. Sam bak został polakierowanym kremowym lakierem (również z utwardzaczem). Natomiast komar który zdobi bak, został nałożony areografem (to nie jest naklejka!!!).
Silnik przeszedł gruntowny remont, wymieniłem na nowe między innymi:
1. Wał (wzmocniony z gwintami M10) 2. Zestaw cylinder,tłok, pierścienie, głowica, 3. Kolanko, wydech, 4.Łożyska, uszczelnienie, 4. Fajka, świeca 5. Przerywacz. 6. polerowanie 7. Gaźnik 8. sprzęgło,
Pozostałe części (nowe!!!) użyte przy budowie:
1. Lampa custom ze stacyjką i świecącym przełącznikiem chromowanym (styl retro) 2. wszystkie linki 3. klamki 4. Szprychy w obu kołach ( na zdjęciu jeszcze nie są wymienione w przednim kole, w tej chwili jest już to zrobione!!!) zastosowałem szprychy chromowane o większej grubości (pow 3mm) co dało piękny efekt. 5. nowe zębatki i łańcuch. 6. Nowa kierownica 7. kranik, filtr.
pewnie połowy zapomniałem wymienić :)
Zastosowałem skórzane siedzenie znanej marki LEPPER na 8 sprężynach.
Stare części do wglądu :)
UWAGA!!! Komar posiada ważne dokumenty (dowód rejestracyjny, ubezpieczenie OC oraz przegląd, ma nawet zieloną kartę (miałem go zabrać na wakacje na Chorwację)
Komar ma nową tabliczkę znamionową z nr ramy do zainstalowania (wożę w kieszeni, nie mam serca w nim wiercić otwory pod nity).
Polecam gorąco, Komar nadaje się do ozdoby (lokalu, salonu motocyklowego, salonu z modną odzieżą lub do teledysku :) ) jak również do jazdy w ciepłe suche dni. Nie ma osoby która się nie spojrzy i nie uśmiechnie (Licznik Borysa Szyca ma za mało zer aby zliczyć zjawisko)
Silnik odpala od tzw. "kopa". Silnik pracuje jak zegarek, utrzymuje wolne obroty (nowy gaźnik, kondensator, przerywacz itd.). Zalany dobrym olejem a do mieszanki stosuję oleje klasy MOTUL 800.
Oczywiście istnieje możliwość wynajęcia do reklamy, ozdoby salonu , teledysku itd. Ja mam na czym jeździć (mam jeszcze 3 Vespy).
KONTAKT:
GG[zasłonięte]11946
[zasłonięte]@tlen.pl