Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOMAR 231 [zasłonięte] 2350 W CAŁOŚCI 1976 OD ZŁOTÓWKI

16-07-2012, 22:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 157.50 zł      Aktualna cena: 157.50 zł     
Użytkownik VanSeller
numer aukcji: 2441110137
Miejscowość Wrocław
Licytowało: 9    Wyświetleń: 1091   
Koniec: 07-07-2012 21:15:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DO SPRZEDANIA MAM KOMARA 2350 Z 1976 ROKU

WYCIĄGNIĘTY Z SZOPY NA WSI

 

IDEALNA BAZA DO ODBUDOWY LUB NA CZĘŚCI

BEZ DOKUMENTÓW

 

KOMAR MA KOMPRESJE I PONOĆ JEŹDZIŁ.

 SPRZEDAJE JAKO NIESPRAWNY

JEDYNE CZEGO BRAKUJE TO KLOSZ LAMP ORAZ GUMY PODNÓŻKA

 

 Motorower Komar typ 2350 jest produkowany od roku 1970 ( własciwie był) jako unowocześniona odmiana konstrukcyjna znanego i produkowanego od wielu lat motoroweru typ 2320 i 2330. Do tych konstrukcji, po długich próbach eksploatacyjnych, wprowadzono wiele zmian poprawiając jakość wykonania, niezawodność działania i łatwość obsługi. Motorower typ 2350 ma wiele zewnętrznych cech konstrukcyjnych charakteryzujących klasyczny motorower. Zastosowano w nim ramę rurowo-tloczoną z obniżoną cześcią środkową w celu ułatwienia wsiadania. Koło tylne jest resorowane za pomocą długiego wachacza oraz teleskopów o skoku 60 mm. W górną część ramy wkomponowano wygodną jednoosobową kanapkę, natomiast po bokach umieszczono dwie niewielkie puszki narzędziowe przykryte pokrywami t tworzywa sztucznego. Głębokie blotniki skutecznie chronią przed zabłoceniem. Koło przednie motoroweru jest resorowane na krótkim wachaczu pchanym i sprężynach stalowych, skok koła wynosi 50 mm. Silnik motoroweru produkowany jest w Zakładach Metalowych Predom-Dezamet w Nowej Dębie. Różni się kilkoma szczegółami konstrukcyjnymi od silników S38ZB4 stosowanych we wspomnianych wcześniej motorowerach Komar typ 2320 i 2330. Główna różnica polega na zastosowaniu rozrusznika typu motocyklowego w miejsce dotychczasowych pedałow rowerowych. Dźwignia rozrusznika jest umieszczona z lewej strony motoroweru, rozruch następuje przez naciśnięcie dźwigni do tyłu. Hamulec tylny jest uruchamiany za pomocą pedału i drążka hamulcowgo, podobnie jak w motocyklu

CENA OD 1 ZŁOTEGO

WROCŁAW
TELEFON 507 [zasłonięte] 25 55

Przelew do 24h po wygraniu aukcji odbiór w dowolnym rozsadnym terminie.