Przedmiotem aukcji jest
usługa regeneracji dystrybutora
Koltec Necam EGI
Naprawiamy dystrybutory zarówno starego jak i nowego typu łącznie z dystrybutorami Volvo Bi-Fuel.
Po dokonaniu zakupu i kliknięciu opcji "Kup Teraz" wysyłasz do nas swój dystrybutor który następnie regenerujemy i odsyłamy do klienta.
Terminy uzgadniane telefonicznie: 795[zasłonięte]727
Co nas odróżnia od konkurencji:
Naprawiliśmy już tysiące dystrybutorów, wiemy co i jak należy zrobić aby dystrybutor po naprawie miał charakterystyki nowej części. Tysiące zadowolonych klientów z naszych usług! Przeczytaj opinie o nas!
-----------------------------------------------------------
Tak wygląda zestaw naprawczy oryginalny który jest wykorzystywany do regeneracji dystrybutora od klienta.
Nie jak u konkurencji w tej samej cenie usługi (250 zł)wykorzystywany zestaw naprawczy zamiennik
za ok. 8 zł (:
----------------------------------------------------------
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy regeneracji dystrybutora w przypadku, gdy był on już rozkręcany i nieudolnie naprawiany przez właściciela, niewykwalifikowany personel lub konkurencję.
Jeżeli w trakcie oględzin okaże się, że uszkodzony jest jeden z poniższych elementów lub dystrybutor jest niekompletny należy do naprawy dodatkowo doliczyć koszt zakupu tych części:
- silnik krokowy
- elektrozawór DFCO
- sprężyna tłoka
- tłok lub rdzeń dystrybutora
- dekiel dystrybutora
- Pozostałe elementy wg uzgodnień z klientem.
Na naprawiony dystrybutor otrzymujesz gwarancję 12 miesięcy.
Kontakt telefoniczny: 795[zasłonięte]727
email: [zasłonięte]@holenderskielpg.com
Symptomy uszkodzenia dystrybutora EGI Necam Koltec.
1. Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach na biegu jałowym lub przy dodawaniu gazu szarpie silnikiem w dolnym zakresie obrotów, powyżej 2 tyś. obrotów działa normalnie.
2. Częste gaśnięcie instalacji przy przechodzeniu z wysokich na wolne obroty.
3. Nierówna praca silnika na LPG.
Są to podstawowe objawy uszkodzenia rozdzielacza.
Może się zdarzyć też, że zostanie uszkodzony silnik krokowy rozdzielacza, elektrozawór. W takim przypadku silnik przy próbie przełączenia zazwyczaj gaśnie, może też nie reagować na dodawanie gazu.
|