Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOLOROWY ŚWIAT PERKUSJI - SZKÓŁKA - NOWA opis

08-06-2015, 7:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 5339630281
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 08-06-2015 07:37:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Przedział wiekowy: dla przedszkolaków (3-5 lat), dla dzieci z klas I-III (6-9 lat), dla dzieci z klas IV-VI (10-12 lat), dla młodzieży (13-18 lat)
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KOLOROWY ŚWIAT PERKUSJI

THE COLOURFUL WORLD OF PERCUSSION 

 

M. PTASZYŃSKA / B. NIEWIADOMSKA

INFORMACJE:

 




Wydawnictwo - PWM
Rok - 1993
Stron - 68
Oprawa - KARTONOWA
Format - A4

STAN - NOWA





ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:
Zbiorków pt. Kolorowy świat perkusji nie należy traktować jako podręcznik gry na perkusji. Założeniem pracy jest przede wszystkim umuzykalnienie dzieci i młodzieży, pobudzenie wyobraźni i zainteresowanie muzyką w ogóle poprzez zespołowe granie na instrumentach perkusyjnych.

Całość stanowią cztery zeszyty pt. Kolorowy świat perkusji oraz praca pt. ABC perkusisty, zawierająca metodyczne i techniczne podstawy gry na instrumentach perkusyjnych.
W zeszytach zamieszczone zostały kompozycje oryginalne, transkrypcje/znanych, dawnych i współczesnych utworów z literatury muzycznej, opracowania polskich melodii ludowych oraz melodii różnych narodów.

Melodie piosenek utrzymane są w skali głosu dziecięcego. Mogą one być wykonywane również na flecie prostym lub na innym instrumencie melodycznym. W tekstach obcojęzycznych piosenek zachowano język oryginalny, toteż podczas śpiewu należy się tu posługiwać solmizacją.
Początkowe ćwiczenia i utworkipowinny być wykonywane w trzech różnych tempach kolejno: andante, moderato, vivo. Celem tych ćwiczeń jest uwrażliwienie ucznia na poczucie tempa oraz kształcenie relatywności wartości rytmicznej.

Prawie wszystkie pozycje repertuarowe są zinstrumentowane w ten sposób, aby różne instrumenty mogły być traktowane wymiennie. O ile zespół nie posiada proponowanego zestawu instrumentów, o wyborze zastępczego instrumentu decyduje nauczyciel, kierując się zasadą pokrewieństwa barwy brzmienia instrumentu, np. instrument drewniany — zastępuje innym drewnianym itp. Wszystkie utwory skomponowane są w pojedynczej obsadzie instrumentalnej. Możliwe są ewentualne zdwojenia czy zwielokrotnienia instrumentów; należy tu jednak zachować wielką ostrożność i umiar, odwołując się do dobrego smaku muzycznego tak, aby artystyczny obraz dźwiękowy utworu nie ulegał zniekształceniu. Nie należy w zasadzie zdwajać takich instrumentów, jak np.: talerze ä 2, gong, terkotka. Na przykład w Arii Purcella nie można zdwoić żadnego instrumentu, natomiast w Forte-Piano dopuszczalne jest swobodne zwielokrotnienie różnych instrumentów.
Wszystkie utwory należy wykonywać bezpośrednio z partyturek (nie z rozpisanych głosów) tak, aby każdy wykonawca mógł śledzić muzyczny przebieg całości.




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM