· NIE ODPISUJEMY NA MAILE Z BRAKU CZASU, WIĘC PRZED KAŻDYM ZAKUPEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY · KOSZT PRZESYŁKI POKRYWA NABYWCA I W RAZIE REKLAMACJI NIE ULEGA ZWROTOWI! KUPUJĄCY MOŻE ODEBRAĆ TOWAR OSOBIŚCIE! · JEŚLI PRZEDMIOT JEST USZKODZONY, BĄDŹ POSIADA WADĘ FABRYCZNĄ, PODAJEMY SZCZEGÓŁOWĄ INFORMACJĘ NA TEN TEMAT, ORAZ STARAMY SIĘ WADĘ UWIDOCZNIĆ NA ZDJĘCIU. REKLAMACJĘ Z TYTUŁU WAD WYSZCZEGÓLNIONYCH W OPISIE NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE. · CZĘŚCI UŻYWANE NIGDY NIE BĘDĄ ODPOWIADAŁY CZĘŚCIOM NOWYM. · TYLKO W PRZYPADKU UKRYTEJ WADY FABRYCZNEJ (INNE SĄ SPRAWDZANE I CHARAKTERYZOWANE W OPISIE), KTÓRA NIE ZOSTAŁA PRZEZ NAS ZAUWAŻONA PRZYJMUJEMY REKLAMACJĘ. (W CIĄGU 7 DNI OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI PRZEZ KLIENTA LUB ODBIORU OSOBISTEGO). TOWAR WYMIENIAMY LUB JEŚLI NIE POSIADAMY TAKIEGO SAMEGO MODELU ZWRACAMY PIENIĄDZE. · PO 7 DNIACH ROBOCZYCH, JEŻELI TOWAR ZWRACANY NIE TRAFI DO NASZEJ FIRMY NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW POD ŻADNYM ARGUMENTEM. · WYMIANY LUB ZWROTU PIENIĘDZY DOKONUJEMY W CIĄGU 7 DNI ROBOCZYCH OD OTRZYMANIA ZWROTU PRZESYŁKI. W INNYM PRZYPADKU NIŻ W/W NIE PRZYJMUJEMY REKLAMACJI. DLATEGO TEŻ, PROSZĘ O ROZWAŻNE SKŁADANIE OFERT. NIE PRZYJMUJEMY TEŻ ZWROTU TOWARU JEŚLI ZOSTAŁ ON USZKODZONY U KLIENTA. · NIE ZWRACAMY KOSZTÓW PRZESYŁKI Z RACJI TEGO, ŻE KLIENT MOŻE ODEBRAĆ TOWAR OSOBIŚCIE. · ODBIERAM PACZKI Z REKLAMACJI TYLKO BEZ POBRANIA. · NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA DOSTAWY TOWARU SPOWODOWANE PRZEZ FIRMY KURJERSKIE. · "USTAWA O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (ROZDZ.2, ART.16.1, PODPUNKT 10) · PO ODEBRANIU PACZKI PROSZĘ O SZYBKIE WYSTAWIENIE KOMENTARZA. · GDY KUPUJĘ KOMENTARZ WYSTAWIAM JAKO PIERWSZY, GDY SPRZEDAJE WYSTAWIAM JAKO DRUGI. KUPUJĄC W NASZEJ FIRMIE AKCEPTUJESZ POWYŻSZE WARUNKI!!! |