|
E-mail: [zasłonięte]@go3.pl
Tel: 0-505-[zasłonięte]-779
GG:[zasłonięte]77572
Skype: czterykolka |
|
|
|
Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.
Podane koszty wysyłki to stawka podstawowa która dotyczy 1szt tego przedmiotu. W przypadku zakupu większej ilości do stawki podstawowej należy doliczyć dopłatę za każdą następną sztukę (patrz cennik dostawy).
W przypadku zakupu wielu przedmiotów na różnych aukcjach obowiązują koszty wysyłki z aukcji z najwyższą stawką podstawową.
Jeśli nie masz pewności jaką kwotę za wysyłkę wpłacić napisz do nas.
NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!
WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)
|
|
|
|
|
KSIĄŻKA KODY USTEREK - Poradnik diagnosty samochodowego
Praktyczny poradnik opisujący kody usterek systemów sterowania silnikiem, układów wtrysku benzyny i układów zapłonowych 34 marek samochodów osobowych i dostawczych: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën, Daewoo, Daihatsu, FIAT, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Proton, Renault, Rover, Saab, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo. Szczegółowo przedstawiono procedury diagnostyczne i znaczenie kodów usterek w następujących układach: Bosch KE-Jetronic, Bosch KE Motronic, Bosch LH-Jetronic, Bosch Mono-Jetronic, Bosch Mono-Motronic, Bosch Motronic, Bosch EZ-K i EZ-L, Daihatsu EFi i Mpi, Fenix, Ford EEC IV i EEC V, GM/Delco Spi, GM Multec, Honda PGM-Fi, Hyundai Mpi, Isuzu I-Tec, Kia Egi, Lucas 11CU i 14CU, Lucas LH, Magneti-Marelli G5 i G6, Magneti-Marelli 8F i 8P, Mazda Egi, Mercedes-Benz HFM i PMS, Mitsubishi ECI-Multi, Nissan ECCS, Proton ECI-Multi i ECI-SEFi, Renix SPi i Mpi, Rover MEMS SPi i Mpi, Saab Trionic, Saab Direct Ignition,Siemens Bendix SEFi i Mpi, Siemens MS4.0, Simos, Simtec, Subaru MPFi, Suzuki EPi-SPi i EPI-MPi, Toyota TCCS, VAG MPi i MPFi, VAG Digifant, Weber-Marelli IAW. Uwzględniono także samochody wyposażone w diagnostykę pokładową EOBD, podając znaczenie znormalizowanych pięcioznakowych kodów usterek układu napędowego oraz usytuowanie złączy diagnostycznych wybranych modeli wyposażonych w ten system diagnostyczny.
format: |
195x246 mm |
strony: |
444 |
rysunki: |
365 |
oprawa |
twarda |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spis treści:
Przedmowa Podstawowe zasady BHP / 18
Wstęp do diagnostyki pokładowej /20 1. Wiadomości wstępne 2. Funkcje diagnostyki pokładowej 3. Awaryjny tryb pracy 4. Regulacja adaptacyjna
Przyrządy diagnostyczne /55 1. Wiadomości wstępne 2. Wybrane przyrządy diagnostyczne
Podstawowe czynności sprawdzające /62 1. Wiadomości wstępne 2. Cyfrowy miernik uniwersalny 3. Sprawdzanie napięcia 4. Sprawdzanie rezystancji 5. Sprawdzanie współczynnika wypełnienia impulsu 6. Zastosowanie potencjometru 7. Multipleksowanie i sieci
Sprawdzanie elementów /71 1. Wiadomości wstępne
Sprawdzanie sygnału wyzwalającego pracę pierwotnego obwodu zapłonu /71 2. Czujnik sygnału wyzwalającego 3. Indukcyjny czujnik położenia wału korbowego 4. Czujnik hallotronowy 5. Optyczny czujnik położenia wału korbowego
Sprawdzanie pierwotnego obwodu zapłonu /75 6. Obwód pierwotny zapłonu
Sprawdzanie czujników /78 7. Przepływomierz 8. Czujnik temperatury powietrza NTC (o ujemnym współczynniku temperaturowym) 9. Czujnik temperatury powietrza PTC (o dodatnim współczynniku temperaturowym) 10. Czujnik ciśnienia atmosferycznego 11. Potencjometr regulacji CO 12. Czujnik temperatury płynu chłodzącego NTC (o ujemnym współczynniku temperaturowym) 13. Czujnik temperatury płynu chłodzącego PTC (o dodatnim współczynniku temperaturowym) 14. Czujnik identyfikacji cylindrów (indukcyjny czujnik fazy) 15. Czujnik identyfikacji cylindrów (czujnik hallotronowy) 16. Czujnik identyfikacji cylindrów i czujnik wyzwalający pracę pierwotnego obwodu zapłonu 17. Układ recyrkulacji spalin 18. Czujnik temperatury paliwa NTC (o ujemnym współczynniku temperaturowym) 19. Wyłącznik termiczny paliwa 20. Czujnik spalania stukowego 21. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (analogowy) 22. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (cyfrowy) 23. Czujnik temperatury oleju NTC (o ujemnym współczynniku temperaturowym) 24. Sprawdzanie wyłącznika ciśnieniowego wspomagania układu kierowniczego 25. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik) 26. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) 27. Czujnik prędkości pojazdu
Sprawdzanie elementów wykonawczych /95 28. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym 29. Regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego 30. Wtryskiwacze paliwa wielopunktowego układu wtryskowego (MPi) 31. Wtryskiwacz paliwa jednopunktowego układu wtryskowego (SPi) 32. Zawór elektromagnetyczny regulacji kolektora dolotowego 33. Podgrzewacz obudowy przepustnicy i podgrzewacz kolektora dolotowego 34. Zawór elektromagnetyczny zmiany faz rozrządu 35. Zawór regulacji ciśnienia doładowania – silniki turbodoładowane
Sprawdzanie sterownika i układu wtrysku paliwa /104 36. Usterki sterownika 37. Masy i napięcia zasilające sterownika 38. Przekaźnik systemu 39. Sonda lambda 40. Wyłącznik bezwładnościowy 41. Pompa paliwa i jej obwód 42. Usterki układu regulacji mieszanki lub układu adaptacyjnego
Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën, Daewoo, Daihatsu, Fiat, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Proton, Renault, Rover, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen Modele Diagnostyka 1. Wiadomości wstępne 2. Lokalizacja złącza diagnostycznego 3. Odczyt kodów usterek bez pomocy czytnika – kody błyskowe 4. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika 5. Diagnostyka za pomocą czytnika 6. Sposoby sprawdzania Kody usterek
Ford Modele Diagnostyka 1. Wiadomości wstępne 2. Lokalizacja złącza diagnostycznego 3. Ogólne zasady odczytu 2-cyfrowych kodów usterek w systemie Ford EEC IV (wersja wzbogacona) 4. Ogólne zasady odczytu 3-cyfrowych kodów usterek w systemie Ford EEC IV (wersja wzbogacona) 5. Odczyt kodów usterek bez pomocy czytnika – kody błyskowe 6. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika 7. Diagnostyka za pomocą czytnika 8. Sposoby sprawdzania Kody usterek
Mercedes-Benz Modele Diagnostyka 1. Wiadomości wstępne 2. Lokalizacja złącza samodiagnostyki 3. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu systemu Bosch KE3.1-Jetronic 4. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu i kodów błyskowych systemu Bosch KE3.5-Jetronic 5. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu modułu zapłonu EZ-L i kodów błyskowych systemu Bosch KE5.2-Jetronic (złącze 16-stykowe) 6. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu modułu zapłonu EZ-L i kodów błyskowych systemu Bosch LH4.1-Jetronic (złącze 38-stykowe) 7. Odczyt kodów błyskowych systemów Bosch Motronic MP6.0/6.1 oraz HFM/PMS 8. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika 9. Diagnostyka za pomocą czytnika 10. Sposoby sprawdzania Kody usterek
Saab Modele Samodiagnostyka 1. Wiadomości wstępne 2. Lokalizacja złącza diagnostycznego 3. Odczyt kodów usterek bez pomocy czytnika – kody błyskowe 4. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika 5. Sprawdzanie elementów wykonawczych za pomocą czytnika (tylko Bosch LH2.4) 6. Diagnostyka za pomocą czytnika 7. Sposoby sprawdzania Kody usterek
Volvo Modele Diagnostyka 1. Wiadomości wstępne 2. Lokalizacja złącza diagnostycznego 3. Bosch LH2.4-Jetronic – sprawdzanie bez czytnika 4. Układy zapłonu Bosch EZ-116K i Bendix Rex-1 – sprawdzanie bez czytnika 5. Bosch LH3.2-Jetronic – sprawdzanie bez czytnika 6.Układy zapłonu Bosch EZ-129K – sprawdzanie bez czytnika 7. Fenix 3B – sprawdzanie bez czytnika 8. Fenix 5.2 – sprawdzanie bez czytnika 9. Motronic 4.3 – sprawdzanie bez czytnika 10. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika 11. Diagnostyka za pomocą czytnika 12. Sposoby sprawdzania Kody usterek
Usytuowanie złączy diagnostyki pokładowej EOBD /402
Ostrzeżenia / 441
Książka nowa - fabrycznie zafoliowana.
DO TWOJEJ PACZKI ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|