Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KODY USTEREK - Poradnik diagnosty samochodowego

20-01-2012, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 88 zł     
Użytkownik cat111
numer aukcji: 2032979348
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 17   
Koniec: 20-01-2012 16:09:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 E-mail: [zasłonięte]@go3.pl

Tel: 0-505-[zasłonięte]-779

GG:[zasłonięte]77572

Skype: czterykolka


Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.

Podane koszty wysyłki to stawka podstawowa która dotyczy 1szt tego przedmiotu. W przypadku zakupu większej ilości do stawki podstawowej należy doliczyć dopłatę za każdą następną sztukę (patrz cennik dostawy).

W przypadku zakupu wielu przedmiotów na różnych aukcjach obowiązują koszty wysyłki z aukcji z  najwyższą stawką podstawową.

Jeśli nie masz pewności jaką kwotę za wysyłkę wpłacić napisz do nas.


NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!

WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)
 

 



KSIĄŻKA KODY USTEREK - Poradnik diagnosty samochodowego

 

Praktyczny poradnik opisujący kody usterek systemów sterowania silnikiem, układów wtrysku benzyny i układów zapłonowych 34 marek samochodów osobowych i dostawczych: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën, Daewoo, Daihatsu, FIAT, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Proton, Renault, Rover, Saab, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo. Szczegółowo przedstawiono procedury diagnostyczne i znaczenie kodów usterek w następujących układach: Bosch KE-Jetronic, Bosch KE Motronic, Bosch LH-Jetronic, Bosch Mono-Jetronic, Bosch Mono-Motronic, Bosch Motronic, Bosch EZ-K i EZ-L, Daihatsu EFi i Mpi, Fenix, Ford EEC IV i EEC V, GM/Delco Spi, GM Multec, Honda PGM-Fi, Hyundai Mpi, Isuzu I-Tec, Kia Egi, Lucas 11CU i 14CU, Lucas LH, Magneti-Marelli G5 i G6, Magneti-Marelli 8F i 8P, Mazda Egi, Mercedes-Benz HFM i PMS, Mitsubishi ECI-Multi, Nissan ECCS, Proton ECI-Multi i ECI-SEFi, Renix SPi i Mpi, Rover MEMS SPi i Mpi, Saab Trionic, Saab Direct Ignition,Siemens Bendix SEFi i Mpi, Siemens MS4.0, Simos, Simtec, Subaru MPFi, Suzuki EPi-SPi i EPI-MPi, Toyota TCCS, VAG MPi i MPFi, VAG Digifant, Weber-Marelli IAW. Uwzględniono także samochody wyposażone w diagnostykę pokładową EOBD, podając znaczenie znormalizowanych pięcioznakowych kodów usterek układu napędowego oraz usytuowanie złączy diagnostycznych wybranych modeli wyposażonych w ten system diagnostyczny.




format: 195x246 mm
strony: 444
rysunki: 365
oprawa twarda












 



 

Spis treści:

 Przedmowa
Podstawowe zasady BHP / 18 

Wstęp do diagnostyki pokładowej /20 
1. Wiadomości wstępne
2. Funkcje diagnostyki pokładowej
3. Awaryjny tryb pracy
4. Regulacja adaptacyjna

Przyrządy diagnostyczne /55
1. Wiadomości wstępne 
2. Wybrane przyrządy diagnostyczne

Podstawowe czynności sprawdzające /62 
1.  Wiadomości wstępne
2. Cyfrowy miernik uniwersalny
3. Sprawdzanie napięcia
4. Sprawdzanie rezystancji
5. Sprawdzanie współczynnika wypełnienia impulsu
6. Zastosowanie potencjometru
7. Multipleksowanie i sieci

Sprawdzanie elementów /71
1. Wiadomości wstępne 

Sprawdzanie sygnału wyzwalającego pracę
pierwotnego obwodu zapłonu
/71
2. Czujnik sygnału wyzwalającego 
3. Indukcyjny czujnik położenia wału korbowego
4. Czujnik hallotronowy
5. Optyczny czujnik położenia wału korbowego

Sprawdzanie pierwotnego obwodu zapłonu /75
6. Obwód pierwotny zapłonu

Sprawdzanie czujników /78
7. Przepływomierz
8. Czujnik temperatury powietrza NTC (o ujemnym
     współczynniku temperaturowym)
9. Czujnik temperatury powietrza PTC (o dodatnim
     współczynniku temperaturowym)
10. Czujnik ciśnienia atmosferycznego
11. Potencjometr regulacji CO 
12. Czujnik temperatury płynu chłodzącego NTC
       (o ujemnym współczynniku temperaturowym)
13. Czujnik temperatury płynu chłodzącego PTC
       (o dodatnim współczynniku temperaturowym)
14. Czujnik identyfikacji cylindrów (indukcyjny
       czujnik fazy)
15. Czujnik identyfikacji cylindrów (czujnik
       hallotronowy)
16. Czujnik identyfikacji cylindrów i czujnik 
      wyzwalający pracę pierwotnego obwodu zapłonu
17. Układ recyrkulacji spalin
18. Czujnik temperatury paliwa NTC (o ujemnym
       współczynniku temperaturowym)
19. Wyłącznik termiczny paliwa
20. Czujnik spalania stukowego
21. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze 
       dolotowym (analogowy)
22. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze
       dolotowym (cyfrowy)
23. Czujnik temperatury oleju NTC (o ujemnym
       współczynniku temperaturowym)
24. Sprawdzanie wyłącznika ciśnieniowego
       wspomagania układu kierowniczego
25. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)
26. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
27. Czujnik prędkości pojazdu

Sprawdzanie elementów wykonawczych /95 
28. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym
29. Regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego
30. Wtryskiwacze paliwa wielopunktowego układu
       wtryskowego (MPi)
31. Wtryskiwacz paliwa jednopunktowego układu
       wtryskowego (SPi) 
32. Zawór elektromagnetyczny regulacji kolektora dolotowego
33. Podgrzewacz obudowy przepustnicy i podgrzewacz kolektora
      dolotowego
34. Zawór elektromagnetyczny zmiany faz rozrządu
35. Zawór regulacji ciśnienia doładowania 
      – silniki turbodoładowane

Sprawdzanie sterownika i układu wtrysku paliwa /104 
36. Usterki sterownika
37. Masy i napięcia zasilające sterownika
38. Przekaźnik systemu
39. Sonda lambda
40. Wyłącznik bezwładnościowy
41. Pompa paliwa i jej obwód
42. Usterki układu regulacji mieszanki lub układu
       adaptacyjnego

Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroën, Daewoo,
Daihatsu, Fiat, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar,
Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mitsubishi,
Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Proton, Renault,
Rover, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota,
Volkswagen

Modele
Diagnostyka
1. Wiadomości wstępne
2. Lokalizacja złącza diagnostycznego
3. Odczyt kodów usterek bez pomocy czytnika
     – kody błyskowe
4. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika
5. Diagnostyka za pomocą czytnika
6. Sposoby sprawdzania
Kody usterek


Ford

Modele
Diagnostyka
1. Wiadomości wstępne
2. Lokalizacja złącza diagnostycznego
3. Ogólne zasady odczytu 2-cyfrowych kodów
     usterek w systemie Ford EEC IV (wersja wzbogacona) 
4. Ogólne zasady odczytu 3-cyfrowych kodów usterek 
    w systemie Ford EEC IV (wersja wzbogacona)
5. Odczyt kodów usterek bez pomocy czytnika
     – kody błyskowe
6. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika
7. Diagnostyka za pomocą czytnika
8. Sposoby sprawdzania
Kody usterek

Mercedes-Benz
Modele
Diagnostyka
1. Wiadomości wstępne
2. Lokalizacja złącza samodiagnostyki
3. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu 
    systemu Bosch KE3.1-Jetronic
4. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu 
    i kodów błyskowych systemu Bosch KE3.5-Jetronic
5. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu
     modułu zapłonu EZ-L i kodów błyskowych systemu
     Bosch KE5.2-Jetronic (złącze 16-stykowe)
6. Odczyt kodów współczynnika wypełnienia impulsu 
     modułu zapłonu EZ-L i kodów błyskowych systemu
     Bosch LH4.1-Jetronic (złącze 38-stykowe)
7. Odczyt kodów błyskowych systemów Bosch Motronic
    MP6.0/6.1 oraz HFM/PMS
8. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika
9. Diagnostyka za pomocą czytnika
10. Sposoby  sprawdzania
Kody usterek

Saab 
Modele
Samodiagnostyka
1. Wiadomości wstępne
2. Lokalizacja złącza diagnostycznego
3. Odczyt kodów usterek bez pomocy czytnika
     – kody błyskowe
4. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika
5. Sprawdzanie elementów wykonawczych za pomocą
    czytnika (tylko Bosch LH2.4)
6. Diagnostyka za pomocą czytnika
7. Sposoby sprawdzania
Kody usterek

Volvo
Modele
Diagnostyka
1. Wiadomości wstępne
2. Lokalizacja złącza diagnostycznego
3. Bosch LH2.4-Jetronic – sprawdzanie 
    bez czytnika
4. Układy zapłonu Bosch EZ-116K i Bendix Rex-1 
     – sprawdzanie bez czytnika
5. Bosch LH3.2-Jetronic – sprawdzanie bez czytnika
6.Układy zapłonu Bosch EZ-129K – sprawdzanie 
    bez czytnika
7. Fenix 3B – sprawdzanie bez czytnika
8. Fenix 5.2 – sprawdzanie bez czytnika
9. Motronic 4.3 – sprawdzanie bez czytnika
10. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika
11. Diagnostyka za pomocą czytnika
12. Sposoby sprawdzania
Kody usterek

Usytuowanie złączy diagnostyki pokładowej  EOBD /402 

Ostrzeżenia / 441

 

Książka nowa - fabrycznie zafoliowana.

 

 

 

DO TWOJEJ PACZKI ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ:Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje