Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić ...-Onepre

19-06-2015, 0:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.90 zł     
Użytkownik liderserwis_eu
numer aukcji: 5283293003
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-06-2015, 0:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dodaj do ulubionych

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Producent: Onepress

Dane techniczne

  • Tytuł oryginalny
    QR Codes Kill Kittens: How to Alienate Customers, Dishearten Employees, and Drive Your Business into the Ground
  • Rodzaj produktu
    książka
  • Autor
    Alison Kramer, Scott Stratten
  • Wydawca
    Onepress
  • Data wydania
    17-10-2014
  • Oprawa
    miękka
  • Ilość stron
    200
  • Wymiary / mm
    115x170
  • Waga / gr
    230
  • EAN
    978[zasłonięte][zasłonięte]46910
  • ISBN
    978-83-[zasłonięte]-9103-6
Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:
wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
zachowywanie się jak własny autoresponder;
obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
oraz inne przerażające błędy oceny.
Pozwól kotkom żyć!

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel