Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów

12-03-2015, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 5078835380
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 12-03-2015 14:26:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

Warszawa
ul. Moniuszki 10
na tylach SDH "SEZAM"

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:

  • wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
  • zachowywanie się jak własny autoresponder;
  • obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
  • próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
  • koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
  • oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć!


Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!