KOD XBOX Live Gold 3 miesiące
Jest to kod pozwalający na korzystanie z Xbox Live Gold przez 3 miesiące na każdym koncie (polskim, angielskim, amerykańskim...) - w e-mailu otrzymujesz od nas kod ze zdrapki, który wprowadzasz na swoim koncie. Dokładnie taki sam, jak kod kupiony w sklepie. Bierze więc udział we wszystkich promocjach, w których biorą udział normalne kody. Można go użyć od razu, poczekać i wykorzystać za jakiś czas, albo komuś dać.
ZAPŁATA
Akceptujemy zapłaty przez "Płacę z Allegro" (Payu) i bezpośrednio przelewem na nasze konto w Getin Banku.
Jeśli płacisz za pomocą płatności "Płacę z Allegro", to możesz skorzystać z każdej błyskawicznej metody płatności, poza płatnością kartą. Jest to ograniczenie nałożone przez allegro na wszystkich sprzedawców kodów - nie da się go ominąć.
W przypadku zapłaty zwykłym przelewem na nasze konto, kod dostaniesz dopiero po zaksięgowaniu wpłaty - jeśli chcesz go dostać wcześniej, to wyślij nam potwierdzenie.
WYSYŁKA
Pamiętaj, jesteśmy firmą zagraniczną, ale mówimy i wszystkie wiadomości wysyłamy po polsku!
Czas wysyłki liczymy od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. W przypadku "Płacę z Allegro" jest to moment, w którym dostaniesz e-mail informujący o tym, że otrzymaliśmy Twoje pieniądze, czyli wpłata w "Moje Allegro" zmieni status na "zakończona". To nie jest moment, w którym kupisz kod, ani to nie jest moment w ktorym zapłacisz.
W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że przez długi czas Twoja wpłata przez "Płacę z Allegro" będzie mieć status "rozpoczęta", albo "anulowana". Jeśli Allegro pobrało Ci pieniądze z konta, to napisz do nich - oni mogą ręcznie naprawić taką transakcję i wtedy otrzymasz kod.
W przypadku płatności przelewem czas zaksięgowania trwa dłużej - żeby go przyspieszyć wyślij do nas potwierdzenie przelewu.
Jeśli od momentu zaksięgowania przelewu upłynęło więcej, niż 3 minuty i nadal nie dostałeś kodu, to od razu złóż reklamację - wyślemy kod jeszcze raz. Ten problem dotyczy w szczególności kont na darmowych serwerach, na które około 2% wiadomości z kodami nie dochodzi.
REKLAMACJA
Jeżeli nie dostałeś wiadomości z kodem, albo nie możesz doładować konta (bo kod nie działa, albo nie wiesz jak), to złóż reklamację.
Reklamację możesz złożyć e-mailem, pisząc na nasz adres (pamiętaj, żeby podać nick z allegro i napisać o jaką aukcję chodzi), albo zakładając nowy spór na allegro (w zakładce "Moje Allegro").
Na każdą reklamację postaramy się odpisać tak szybko, jak to możliwe i pomóc jak tylko potrafimy. Pamiętaj jednak, że nasi pracownicy znajdują się w Panamie, więc czas reakcji może wynieść trochę czasu. Jeśli nie odpiszemy po 5 minutach, to nie pisz drugiego e-maila - poczekaj kilka godzin.
Jeśli nie odpowiemy w ciągu 24 godzin, (co w ogóle nie powinno mieć miejsca) to nie krępuj się i napisz drugi raz.
© 2013 La Distribucion Internacional S.A. Todos los derechos reservados
|