KOD DOŁADOWANIA PLUS 10 ZŁ
Jest to doładowanie przez kod - w e-mailu otrzymujesz od nas kod ze zdrapki, który wprowadzasz w telefonie. Dokładnie taki sam, jak kod kupiony w kiosku, supermarkecie albo bankomacie. Bierze więc udział we wszystkich promocjach, w których biorą udział normalne kody. Można go użyć od razu, poczekać i wykorzystać za jakiś czas, albo komuś dać.
Wszystkie kody na tej aukcji mają przynajmniej rok ważności (to znaczy, że możesz nimi doładować telefon nawet za rok). Większośc kodów ma dwa lata ważności.
Kod przedłuża ważność konta i dodaje bonusy zgodnie z informacją na stronie operatora. Działa też w miksie. Jeżeli nie wiesz o ile przedłuży Ci ważność, to sprawdź na stronie www.plus.pl.
Doładowuje też 36i6, SIMPLUS itp...
ZAPŁATA
Akceptujemy zapłaty przez "Płacę z Allegro" (Payu) i bezpośrednio przelewem na nasze konto w Getin Banku.
Jeśli płacisz za pomocą płatności "Płacę z Allegro", to możesz skorzystać z każdej błyskawicznej metody płatności, poza płatnością kartą. Jest to ograniczenie nałożone przez allegro na wszystkich sprzedawców kodów - nie da się go ominąć.
W przypadku zapłaty zwykłym przelewem na nasze konto, kod dostaniesz dopiero po zaksięgowaniu wpłaty - jeśli chcesz go dostać wcześniej, to wyślij nam potwierdzenie.
WYSYŁKA
Czas wysyłki liczymy od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. W przypadku "Płacę z Allegro" jest to moment, w którym dostaniesz e-mail informujący o tym, że otrzymaliśmy Twoje pieniądze, czyli wpłata w "Moje Allegro" zmieni status na "zakończona". To nie jest moment, w którym kupisz kod, ani to nie jest moment w ktorym zapłacisz.
W niektórych przypadkach może się zdażyć, że przez długi czas Twoja wpłata przez "Płacę z Allegro" będzie mieć status "rozpoczęta", albo "anulowana". Jeśli Allegro pobrało Ci pieniądze z konta, to napisz do nich - oni moga ręcznie naprawić taką transakcję i wtedy otrzymasz kod.
W przypadku płatności przelewem czas zaksięgowania trwa dłużej - żeby go przyspieszyć wyślij do nas potwierdzenie przelewu.
Jeśli od momentu zaksięgowania przelewu upłyneło więcej, niż 3 minuty i nadal nie dostałeś kodu, to od razu złóż reklamację - wyślemy kod jeszcze raz. Ten problem dotyczy w szczególności kont na darmowych serwerach, na które około 2% wiadomości z kodami nie dochodzi.
REKLAMACJA
Jeżeli nie dostałeś wiadomości z kodem, albo nie możesz doładować konta (bo kod nie działa, albo nie wiesz jak), to złóż reklamację.
Reklamację możesz złożyć e-mailem, pisząc na nasz adres (pamiętaj, żeby podać nick z allegro i napisać o jaką aukcję chodzi), albo zakładając nowy spór na allegro (w zakładce "Moje Allegro").
Na każdą reklamację postaramy się odpisać tak szybko, jak to możliwe i pomóc jak tylko potrafimy. Pamiętaj jednak, że nasi pracownicy znajdują się w Panamie, więc czas reakcji może wynieść trochę czasu. Jeśli nie odpiszemy po 5 minutach, to nie pisz drugiego e-maila - poczekaj kilka godzin.
Jeśli nie odpowiemy w ciągu 24 godzin, (co w ogóle nie powinno mieć miejsca) to nie krępuj się i napisz drugi raz.
© 2013 La Distribucion Internacional S.A. Todos los derechos reservados
|