BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Tel.kom. 606[zasłonięte]278
e-mail: [zasłonięte]@eko-kotly.pl
HURTOWNIA- Oświęcim
Tel/fax. (33)[zasłonięte]843 00
GG-[zasłonięte]90617
e-mail: [zasłonięte]@eko-kotly.pl
HURTOWNIA -Jaworzno
Tel. 507 [zasłonięte] 409
Tel/fax. (32)[zasłonięte]615 12
GG-[zasłonięte]74065
e-mail: [zasłonięte]@eko-kotly.pl
Preferuję kontakt telefoniczny w godzinach pracy. W pilnych sprawach pozostaje do dyspozycji pod nr telefonu komórkowego (jeżeli nie odbieram proszę zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce - Oddzwonię!).
|
- na życzenie Klienta - wybranym kurierem wg obowiązującego cennika,
- każdy kurier jest przez nas zobowiązany do samodzielnego rozładunku towaru (dostawa autami wyposażonymi w windy samowyładowcze),
- do 50km - transport EKODOM - GRATIS!
- płatność za pobraniem,
- przelewem na nasze konto:
PKO BANK POLSKI S.A. 79 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3840002 [zasłonięte] 000912 kod BIC (Swift): BPKOPLPW
|
- Jeżeli jesteś pewny kupna i towar wystawiony na aukcji jest odpowiedni - KUPUJESZ.
- Jeżeli masz pytania lub wątpliwości najpierw pytaj.
- Przed licytacją proszę o kontakt w celu ustalenia:
- opcjonalnej konfiguracji licytowanego towaru (niejednokrotnie produkty mają możliwość dodatkowej konfiguracji na życznie Klienta),
- sposobu dostawy oraz sprawdzenia dostępności towaru na magazynie i terminu realizacji.
- Po licytacji potwierdź zakup e-mailem podając:
- nick z Allegro,
- wybrany sposób dostawy,
- sposób zapłaty,
- rodzaj dołączonego dokumentu sprzedaży (standardowo paragon - na życzenie faktura).
|