Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOCH ST20-C SUPER LAMPOWY WZMACNIACZ GITAROWY !!

09-06-2012, 17:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 899 zł     
Użytkownik Marcin1702
numer aukcji: 2344145380
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 21   
Koniec: 27-05-2012 13:15:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KOCH ST20-C
SERIA: STUDIOTONE
PEŁNA LAMPA !!
CENA : 3899 zł

Koch Studiotone ST20-C to w pełni lampowe otwarte kombo wydobywające swoje unikalne brzmienie dzięki umieszczonemu wewnątrz 12” głośnikowi VG12-60 autorskiej produkcji. Na preampie znajdziemy trzy lampy 12AX7, a na końcówce dwie EL84.

Trzy niezależne kanały (clean, overdrive & overdrive boost)

Wspólna, pasywna korekcja bass-mid-treble dla trzech kanałów

Dwa switch’e kontroli pasma (dwudrożny mid-shift, trójdrożny bright)

Nowy, oryginalny głośnik VG12-60 Koch 12”

Wyjścia kolumnowe 4,8 lub 16 ohm




BRAKUJE CI GOTÓWKI!! OBLICZ RATĘ !!

 

Oblicz ratę

 

Pętla efektów (10 dBV signal level)

Wyjście recording output z symulacją głośników

Potrójny pogłos sprężynowy Accutronics

Sterownik nożny w komplecie

Wymiary : 44cm w x 23cm d x 42cm h

Waga:15 kg

 

 

.

Combo posiada trzy kanały wybierane przełącznikiem na panelu bądź podwójnym przełącznikiem nożnym: Clean, Overdrive, Overdrive Plus (ten ostatni z trzema stopniami czułości, również przełączanymi mikroprzełącznikiem umieszczonym między potencjometrami). Korekcja 3-pasmowa jest wspólna dla wszystkich kanałów.

Do dyspozycji mamy również przełącznik MID SHIFT podbijający częstotliwości w paśmie około 800Hz oraz BRIGHT, którym można przyciemnić lub rozjaśnić brzmienie (środkowa pozycja przełącznika to ustawienie neutralne). Combo wyposażone jest w pogłos sprężynowy Accutronics, czyli klasyka gatunku, tym razem w wersji opartej na trzech sprężynach. Piecyk posiada jedno wejście instrumentalne, szeregową pętlę efektów i szereg wyjść. Trzy wyjścia głośnikowe (4, 8, 16.) pozwalają na podłączenie dowolnej kolumny gitarowej, jedno z nich standardowo wykorzystane jest do podłączenia 12-calowego głośnika Koch.

Wyjściem DIRECT OUT można wyprowadzić czysty sygnał gitary niepoddany obróbce. Kolejne wyjście liniowe pozwala na wysłanie sygnału do drugiego wzmacniacza gitarowego. Jest też wyjście słuchawkowe oraz gniazdo RECORDING OUT - oba z symulacją kolumny. Wyjście do nagrań jest wyposażone w dwa przełączniki umożliwiające określenie charakteru symulacji - ustawienie mikrofonu prostopadle do głośnika lub pod kątem oraz symulację kolumny jedno- lub czterogłośnikowej.

.

.

.

 


Znakomite brzmienie zarówno pod względem barwy, dynamiki, jak i selektywności. Kanał czysty ma przyjemnie podkreśloną średnicę, dźwięk jest okrągły i perlisty. Harmonijnie i wręcz niepostrzeżenie przechodzi w subtelny overdrive przy mocniejszych uderzeniach. Zastosowane filtry Mid Shift i Bright dzięki prawidłowemu dobraniu pasm funkcjonują wzorcowo. Kanał Overdrive pod względem brzmienia jest podobny do czystego, jednak uzyskanie ciepła brzmienia typu crunch wymaga nieco większego odkręcenia głośności, by wzmacniacz się nie dławił, co przy jego skuteczności może powodować konflikty z otoczeniem.

Kanał Overdrive Plus z trzema stopniami czułości pozwala przenieść się w krainę klasycznego rocka i ucieszy przede wszystkich miłośników brytyjskich brzmień lat 70. Przy odrobinie cierpliwości można uzyskać przyzwoite brzmienia hardrockowe, jednak ze względu na budowę - zastosowane lampy EL84 i rozmiary - nie spodziewajmy się, że zostanie on ulubieńcem gitarzystów metalowych. Wyjście do nagrywania z symulacją kolumny doskonale spełnia swoje zadanie. Rejestrując jednocześnie dźwięk z głośnika mikrofonem oraz sygnał z wyjścia, i porównując oba ślady, różnica jest praktycznie niezauważalna (w pierwszej części prezentacji audio: kanał lewy - wyjście RECORDING, kanał prawy - mikrofon Shure SM57). Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że w pewnych ustawieniach ścieżka nagrana liniowo brzmi nieco lepiej niż rejestrowana mikrofonem. Bez wątpienia taki sposób nagrywania jest wygodniejszy. Nie trzeba bawić się z ustawianiem mikrofonu, przesuwając go po pół centymetra i szukając miejsca, w którym dźwięk jest najlepszy, by po jego znalezieniu malować kółka na maskownicy głośnika.

Co ważne, można wyłączyć głośnik i w ciszy zarejestrować dynamiczne, nasycone brzmienie, które pojawia się dopiero przy mocniejszym odkręceniu wzmacniacza. Dochodzi do tego jeszcze możliwość dopasowania charakterystyki - symulacja jednogłośnikowego wzmacniacza typu combo, czterogłośnikowej kolumny; ustawienia mikrofonu prostopadle do głośnika albo ukośnie. Co ciekawe, te funkcje rzeczywiście się sprawdzają, znacząco wpływając na rejestrowane brzmienie. Iluż to gitarzystów mieszkających w skupiskach ludzkich doznawało w bezsenną noc olśnienia i nie mogło wytrwać do rana, by przekręcić gałki w prawo i zagrać wymarzone solo (jeśli nie życia, to przynajmniej solo wakacji albo roku). Tu można wyłączyć głośnik, założyć słuchawki i jednocześnie nagrać wymarzone dźwięki.

Pogłos oparty na trzech sprężynach jest stosunkowo głęboki, ustawienie potencjometru w połowie skali daje rezultat, jaki większość wzmacniaczy osiąga dopiero przy ustawieniu maksymalnym. W normalnych zastosowaniach wystarczy ustawić pogłos na minimum, a już na pewno nie dalej niż na "godz. 9.00", jednak nawet przy bardziej ekstremalnych proporcjach brzmienie wciąż pozostaje czytelne.

 

.

.

.

.

SUPER CENA !!!! POLSKA GWARANCJA !!!!

Wystawiamy paragon fisklany lub fakturę VAT

.

ODBIÓR OSOBISTY:
EUROMUZA - SKLEP MUZYCZNY, UL. JASNOGÓRSKA 38
42-200 CZĘSTOCHOWA
(naprzeciwko Teatru A. Mickiewicza)

.

.