Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kobieta wkracza w e-commerce sklep internetowy

01-11-2014, 19:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.80 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 4663861708
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 4   
Koniec: 01-11-2014 19:29:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Kobieta wkracza w e-commerce" - Katarzyna Ryfka-Cygan

 

wydanie I - 2014
ISBN 978-83-[zasłonięte]284-0-4
Książka drukowana
ilość stron: 191
cena katalogowa: 39,00 zł
nasza cena:  29,80 zł


 

 


Otwórz z sukcesem sklep internetowy!

Spełnij swoje marzenia, otwórz sklep internetowy, stań się spełnioną, przedsiębiorczą kobietą sukcesu w e-biznesie!

 

Jak otworzyć sklep internetowy?

Nie potrzebujesz skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie musisz znać się na programowaniu.
Za to bardzo wskazane jest, byś w sposób praktyczny zorganizowała sobie życie prywatne
uwzględniając w nim swój sklepowy biznes.
Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem.

 

„Kobieta wkracza w e-commerce” może okazać się Twoją niezbędną towarzyszką,
podczas tej niezwykłej biznesowej drogi.
Prowadząc sklep internetowy nie raz będziesz wracać do wiedzy i wskazówek zawartych w tej książce.
Znajdziesz w niej ćwiczenia, które pomogą ci określać cele, ustalić posiadane zasoby
i zmotywować się do działania.

Książka ta genialnie przygotowuje do prowadzenia internetowego sklepu wraz z wszystkim,
z czym ten biznes się wiąże.

 

Zobacz, co znajdziesz w środku...

"Kobieta wkracza w e-commerce" to coś więcej niż tylko e-biznesowy poradnik dla kobiet!

 

 

 

 

Książka ta łączy ze sobą
technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym.
To prawdopodobnie pierwsza na rynku tego typu publikacja.
Znajdziesz w niej m.in.:

  • Porady jak zacząć, na co zwrócić uwagę,
  • Ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia,
  • Wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce,
  • Sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku.

 

 

 

 

O autorce

Katarzyna Ryfka-Cygan - Trener i ekspert e-commerce. Właścicielka EcoMotive – firmy wdrażającej sklepy internetowe. Doradza osobom, które chcą wejść ze swoimi produktami lub usługami na rynek internetowy. Odkąd pamięta, zawsze towarzyszyło jej zafascynowanie internetem. Swoją przygodę ze sklepami online rozpoczęła mając 16 lat, jeszcze podczas nauki w liceum. Z branżą e-commerce związana od 2004 roku. Jest współzałożycielką 3 rodzinnych sklepów internetowych. Obsłużyła tysiące zamówień radząc sobie także z trudnymi klientami.

                                 Prywatnie szczęśliwa mama dwójki dzieci – Kubusia i Ani oraz żona Piotrka.


 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 

 

 

 

Przedmowa
Wstęp
Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy?
Pasja, zainteresowania, hobby
Umiejętności – rękodzieło
Wiedza, doświadczenia
Niezaspokojone potrzeby, luka na rynku
Innowacyjny pomysł przywieziony z zagranicy
Motywacja i przygotowanie do uruchomienia e-sklepu
Kto pomoże Ci osiągnąć sukces?
Cele i rozwój biznesu
Metody wyznaczania celów
Cele finansowe
Podstawowe założenia
Zarządzanie budżetem w działalności e-commerce
Programowanie na sukces
Organizacja i planowanie pracy
Delegacja zadań
Pierwsze działania
Rynek i korzyści
Co jest potrzebne na start?
Nazwa sklepu internetowego i zakup domeny
Jakie oprogramowanie wybrać
Cechy dobrej szaty graficznej
Przygotowanie stron informacyjnych wraz z zawartością
Tworzenie opisów produktów
Tekst
Zalety własnych (dobrze przygotowanych) opisów
Zasada AIDA
Praktyczne wskazówki
Elementy strony produktu, które budują zaufanie
Zdjęcia 126
Pokonywanie trudności
Nieznajomość technologii
Przytłoczenie liczbą działań do wykonania i pytanie
„od czego zacząć?”
Godzenie pracy z życiem rodzinnym
Wyzwania związane z logistyką
Samodyscyplina
Historie sukcesu
Własny e-sklep z dzieckiem u boku – Katarzyna Mitas, MayLily
Pasja i styl życia receptą na sukces – Patrycja Bujalska-Jabrzyk,
Organeo
Łączenie studiów z prowadzeniem e-sklepu – Justyna Janik,
Beksa
Wąska nisza, przekora i pozytywne myślenie – Joanna Krajewska-
Godziek, Poszetka.com
I co dalej...
Sklep internetowy w 10 krokach – Zaproszenie na szkolenie
Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"