Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOŚCIOWA MOJE METODY PRACY W KLASIE PIERWSZEJ

28-02-2012, 15:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 7 zł     
Użytkownik Polarnic
numer aukcji: 2069687209
Miejscowość net
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 19:09:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARIA KOŚCIOWA
MOJE METODY PRACY W KLASIE PIERWSZEJ
STAN: IDEALNY, JAK NOWA
LICZBA STRON - 270
WYDAWNICTWO SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
1991
SPIS TREŚCI:

ZAGADNIENIA WSTĘPNE
WPROWADZENIE
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA MOJEJ PRACY W KLASIE I
ORGANIZACJA ZAJĘĆ W OŚRODKU TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA
WYPOSAŻENIE UCZNIA DO NAUCZANIA PRZEZ DZIAŁANIE
PRZYKŁADY OŚRODKÓW TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA
URZĄDZENIE KLASY-PRACOWNI PRZYSTOSOWANEJ DO NAUCZANIA PRZEZ OŚRODKI TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA


PLANOWANIE PRACY I PRZYKŁADY REALIZACJI PLANU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO
RAMOWY PLAN DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZY OBEJMUJĄCY MATERIAŁ NAUCZANIA NA CAŁY ROK Z PODZIAŁEM NA ETAPY
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD MATERIAŁU W OKRESIE PRZYGOTOWAWCZYM I PRZYKŁADY REALIZACJI ZAJĘĆ W OŚRODKU TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA
PRZYKŁADY ZAJĘĆ W OŚRODKACH TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA W OKRESIE SYSTEMATYCZNEJ NAUKI CZYATNIA I PISANIA
PRZYKŁAD OŚRODKA TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA O TEMATYCE ZŁOŻONEJ
WYKAZ OŚRODKÓW TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI DZIECKA W SKALI ROCZNEJ


ROLA NIEKTÓRYCH ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH STOSOWANYCH W NAUCZANIU PRZEZ OŚRODKI TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI
KONSPEKTY W UJĘCIU GRAFICZNYM
KSIĄŻECZKA REDAGOWANA PRZEZ UCZNIÓW
ROLA NOTATEK W PROCESIE NAUCZANIA PRZEZ DZIAŁANIE
ZNACZENIE WŁAŚCIWIE DOBRANYCH WYRAZÓW PODSTAWOWYCH
WARTOŚĆ POMOCY NAUKOWYCH I SPOSOBY POSŁUGIWANIA SIĘ NIMI

ZAKOŃCZENIE
WYNIKI NAUCZANIA
PODSUMOWANIE

ŚWIADOME UCZENIE SIĘ CZYTANIA I PISANIA PRZEZ DZIAŁANIE
KONSTRUKCJA MOJEGO NOWEGO ELEMENTARZA
WYRAZY PODSTAWOWE
METODA ŚWIADOMEGO UCZENIA SIĘ CZYTANIA I PISANIA PRZEZ DZIAŁANIE
STOPNIOWANIE TRUDNOŚCI W ĆWICZENIACH NA SUWAKU, KTÓRYCH CELEM JEST WSKAZANIE SPOSOBÓW TWORZENIA I CZYTANIA SYLAB OTWARTYCH
STOPNIOWANIE TRUDNOŚCI (W ĆWICZENIACH NA SUWAKU) PODCZAS PRZEKSZTAŁCANIA SYLABY OTWARTEJ NA SYLABĘ ZAMKNIĘTĄ
STOPNIOWANIE TRUDNOŚCI PODCZAS ĆWICZEŃ WSTĘPNYCH, KTÓRYCH CELEM JEST PRZEKSZTAŁCENIE SYLABY OTWARTEJ W ZAMKNIĘTĄ, A NASTĘPNIE W SYLABĘ ZE ZBIEGIEM SPÓŁGŁOSEK
KIEDY WPROWADZIĆ DRUK?
NAUKA PISANIA
ŚWIADOME UCZENIE SIĘ ORTOGRAFII PRZEZ DZIAŁANIE

W PRZYPADKU SKORZYSTANIA Z OPCJI KUP TERAZ DORZUCAM KSIĄŻKĘ "ABC ORTOGRAFII I INTERPUNKCJI" STAN BARDZO DOBRY

PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT