Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Koń trojański w reklamie społecznej - Maliszewski

22-01-2014, 19:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 3882286447
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 20-01-2014 21:41:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.33 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Od wydawcy:

Twórca reklamy społecznej ma zwykle 30 sekund na przekonanie odbiorców do zmiany swoich postaw. W tym czasie może pokazać kilka obrazków i kilka słów. Nie wystarczą dobre intencje i działanie w słusznej sprawie. Autor opisuje narzędzia zwiększające skuteczność kampanii, prezentuje ponad 20 przeprowadzonych eksperymentów weryfikujących skuteczność tych narzędzi oraz wyjaśnia swoje propozycje w 50 przykładach kampanii społecznych. Podsumowaniem książki jest warsztat wymyślania reklam (bazujący m.in na technikach treningów twórczości i copywriterskich).


stron 123

wyd.
Wydawnictwo Medical Tribune
2007 r.
ISBN[zasłonięte]978-83135-37-2

miękka okładka

stan:
bardzo dobry -

[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]24[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]