Zapraszamy do naszej oferty:
422[zasłonięte]12700
KOŁPAK ZABEZPIECZAJĄCY GAŹNIKA
Szczegółowy opis towaru:
W przypadku problemów w doborze części zachęcamy do kontaktu.
Wszelkie prawa zastrzeżone dla Eltrans Sp. z o.o.
Zwroty
Zgodnie z ustawą z dnia 02 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny klient bedacy osoba fizyczna (konsument) , nabywającą towar konsumencki w celach nie związanych z działalnością gospodarczą , może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony , oraz jeśli jest to produkt gotowy do użycia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niz w terminie 14 dni. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria.
Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem zakupu oraz z pisemnym oswiadczeniem o odstapieniu od umowy, chyba, że klient-konsument już wcześniej wysłał takie oświadczenie. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Gwarancja
Klient odbierajacy towar zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wszystkie ustalone towary są w przesyłce oraz czy przesyłka nie zawiera uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzenia przesyłki i/lub towaru należy spisać w obecności kuriera protokół szkody oraz poinformować o tym fakcie sklep.
W przypadku ewentualnej niezgodności produktu z umową oraz w przypadku wad produktu, można złożyć reklamację zgodnie z obowiązujacymi przepisami. W tym też celu należy skontaktować się z biurem sklepu. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu osobiście do biura 45-222 Opole ul. Oleska 94 wraz z dowodem zakupu i karta gwarancyjna lub wysłanie produktu w oryginalnym opakowaniu do serwisu sklepu na adres 45-222 Opole, ul Oleska 94 wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjna.