Decydując się na zakup w moim sklepie akceptujecie
REGULAMIN .
1.
Nabywając towar za pośrednictwem aukcji Allegro, Kupujący udziela pełnomocnictwa firmie „U Marcina CB Radia Wulkanizacja "mieszczącej się w Grudziądzu ul. Dworcowa 14 NIP: PL841[zasłonięte]136-42 na zawarcie umowy z Pocztą Polską lub firmą kurierską na jednorazowe świadczenie usługi w imieniu kupującego, związanej z przesyłką zakupionego towaru.
2.
Ponieważ równomiernie prowadzę sprzedaż w sklepie na miejscu w Grudziądzu ,niektóre towary wystawione na aukcję mogą zostać sprzedane bezpośrednio na miejscu w sklepie i wtedy wysyłka może się przesunąć do 5 dni roboczych aby , tego uniknąć proszę sprawdzić dostępność najlepiej telefonicznie 608[zasłonięte]424 lub sms-em odpowiem na każdego. Nie jestem oszustem jak to się zdaża na Allegro dokładam wszelkich starań aby takie sytuacje się nie zdarzały ale , wszystkiego się nie da uniknąć więc lepiej sprawdzić .
Wysyłki
Proszę o wybranie formy wysyłki oraz potwierdzenie wyboru wpisując również nick z Allegro.
Oto konto na które należy wpłacić pieniążki za zakup.
-- Kurier - proces wysyłki uruchamia się od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Jeśli wpłata zostanie zaksięgowana do godz 10.00 wysyłka następuje tego samego dnia. Natomiast jeśli zostanie zaksięgowana po godz 12.00 wysyłka następuje następnego dnia . Po przekazaniu przesyłki kurierowi otrzymają państwo nr.przesyłki aby mogli ją państwo śledzić w internecie .
-- Poczta Polska - proces wysyłki uruchamia się od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Jeśli wpłata zostanie zaksięgowana do godz 12.00 wysyłka następuje tego samego dnia. Natomiast jeśli zostanie zaksięgowana po godz 12.00 wysyłka następuje następnego dnia.
W cenę przesyłki wliczone są koszty pakowania (papier/karton/koperta/taśma/folia)
Cena wysyłki podawana jest dla jednego zakupionego przedmiotu - jeśli zakupili Państwo więcej przedmiotów proszę o kontakt w celu ustalenia indywidualnych kosztów wysyłki.
Przesyłka pocztowa/kurierska powinna być zawsze sprawdzana przy odbiorze w razie jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół uszkodzenia przesyłki.BARDZO WAŻNE !!!!!!!!!!!!!!!
To nie my przewozimy paczki tylko je wysyłamy. Jeśli widzisz uszkodzone opakowanie zewnętrzne to otwórz przesyłkę w obecności kuriera/listonosza jeśli zawartość przesyłki jest uszkodzona WYPISZ PROTOKÓŁ USZKODZENIA PRZESYŁKI - NATYCHMIAST .
Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu składa Klient bezpośrednio w Urzędzie Pocztowym u listonosza lub w Firmie kurierskiej i kurierowi. Sprzedawca nie uczestniczy w procesie reklamacyjnym tylko w nim pomaga . Należy pamiętać, że przesyłki pocztowe w wyżej podanych opłatach nie są ubezpieczane. Wysyłka w takiej formie odbywa się tylko i wyłącznie na życzenie Kupującego, a Sprzedawca nie daje gwarancji uznania reklamacji przez Pocztę Polską czy firmę kurierską (dot. szczególnie przedmiotów szklanych).
Zwroty
- Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów" oraz "Ustawy o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) klient może zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od dnia zakupu bez podania przyczyny zwrotu , tylko gdy towar nie rozpakowany i bez śladów użytkowania w orginalnym opakowaniu.
- Za datę zakupu uznaję się datę widniejącą na paragonie lub fakturze.
- Zwrot zakupionego towaru odbywa się na koszt Klienta.
- Zwracając towar Klient musi załączyć pisemne Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z danymi personalnymi, oraz wyraźnym wskazaniem, jaką drogą Kupujący chce odebrać zapłaconą za Produkt należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres.
- Koszt przesyłki kupionego towaru nie podlega zwrotowi. Sprzedawca zwraca jedynie koszt samego towaru.
Zakupiony towar można odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.
Więcej na stronie "O Mnie"