SHIMANO STRADIC CI4 2500 FA
Stradic CI4+ FA
Jest marzeniem miłośników finezyjnego łowienia! Bezkonkurencyjną wytrzymałość, lekkość i precyzję uzyskano dzięki zastosowaniu rewolucyjnej technologii materiałowej. Zaawansowane wzmocnione włókno węglowe CI4+ użyto do konstrukcji korpusu, pokrywy bocznej i rotora, co, oprócz zwiększenia wytrzymałości i zredukowania masy, zapewniło lepsze dopasowanie części i bardziej płynną pracę mechanizmów. Wzmocniony węgiel nie zwiera metalu, więc jest odporny na korozję, zapewniając maksimum trwałości.
Nowy Stradic CI4 FA idealnie pasuje do lekkich wędzisk, ponieważ ma znacznie zredukowaną masę – korpus wykonany z najnowszego, bardzo lekkiego tworzywa CI4+ oraz lekką szpulę AR-C. Ultralekki rotor Magnumlite CI4+ daje poczucie wyjątkowo płynnej rotacji. Wyposażony w przekładnię X-ship oraz 6 łożysk kulkowych (plus jedno wałeczkowe Shimano) Stradic CI4 FA zwija linkę lekko i z dużą mocą, radzi sobie w najtrudniejszych sytuacjach. Łatwy do regulacji, wodoodporny hamulec Rapid Fire działa niezawodnie i zabezpiecza nawet najcieńsze linki.
Dostępne modele: 2500, 3000, 4000
CI4 CI4 jest materiałem wytworzonym przez stopienie węgla i poliamidu. Początkowo opracowany przez nasz oddział rowerowy jako materiał ram Dura Ace, obecnie stał się flagową technologią w produkcji korpusów kołowrotków. W rezultacie precyzyjne mechanizmy kołowrotka są zamontowane w chroniącej je obudowie CI4, która ma wszystkie zalety obudowy metalowej, przy znacznie mniejszej masie, dzięki czemu mniej męczy rękę wędkarza oraz polepsza czułość i wyważenie wędki.
S System + Zaufanie Koncepcja SR łączy w sobie koncepcję Reliance - zaufanie ze wszystkimi aspektami S-systemu: Smooth -płynność, Silent - cicha praca i Strong - siła. Koncepcja R oznacza, że marzenia dotyczące konstrukcji kołowrotka obecnie przeradzają się w rzeczywistość. Kołowrotki zaprojektowane pod flagą SR zawierają wszystkie wymienione cechy.
Nowa konstrukcja szpuli z górną krawędzią w kształcie V zmniejsza opór linki podczas jej schodzenia w trakcie rzutu. Nie chodzi tu tylko o tarcie o rant szpuli, ale również o opory powstające na przelotce prowadzącej (pierwsza od strony kołowrotka), które są mniejsze ze względu na mniejsze oscylacje schodzących ze szpuli zwojów. Ten kształt rantu minimalizuje też ryzyko powstania luźnego zwoju na krawędzi, mogącego zsunąć się na zewnątrz. Zsunięty zwój plecionki z reguły w kolejnym rzucie skutkuje niemiłosiernym linki. W przypadku szpuli AR-C ryzyko to zostało całkowicie wyeliminowane.
Model
Masa (g)
Przełożenie
Pojemność szpuli
Szpula zapasowa
Ilość łożysk
STCI42500FA
195
6.0:1
0.25 mm / 160 m
0
6 S-ARB + 1
STCI43000FA
198
0.25 mm / 190 m
STCI44000FA
255
5.8:1
0.30 mm / 180 m
Kołowrotek jest całkowicie nowy
wystawiam gwarancje importera (NORMARK)w momencie sprzedaży
SPRAWDZ INNE MOJE AUKCJE
Dane kontaktowe i do przelewu:
S.C. PROSIT-BIS MAREK OLEBA , ANNA OLEBA 70-244 SZCZECIN UL. KRZYWOUSTEGO 3 PKO BP SA ODDZIAŁ 1 SZCZECIN 56 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]7950002 [zasłonięte] 000674 TEL. 091[zasłonięte]488-78 KOM. 502-[zasłonięte]-076
[zasłonięte]@poczta.onet.pl
"); NewWindow.document.writeln("