OKUMA Trio White FD40 szp.hybryd.
Informacje ogólne:
OKUMA Trio White FD40 szp.hybryd.
CSR (Crossover Spinning Reel) – Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor.
5 lat gwarancji!!
Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności
• Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite
• Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem
• 10 łożysk tocznych
• Łożyska kulkowe klasy HPB
• Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe)
• System napędu posuwu szpuli EOS – gwarancja idealnego nawijania linki • Odkuwana, aluminiowa korbka
• Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD
• Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan
• Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni
• CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych
• HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję
• Hamulec wodoszczelny Hydro Block
• Wzmocniony, aluminiowy kabłąk
• Wyważenie rotora RESII.
Pozostałe dane: