| | Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszej oferty zapraszamy do kontaktu z nami. Jesteśmy dostępni:
pn-pt 10:00-18:00 sob 9:00 - 14:00
Telefon: +48 [zasłonięte] 840 323 Email: [zasłonięte]@prokonto.pl GG: 36[zasłonięte]645
| | Oferujemy następujące formy płatności:
- Płacę z Allegro - Przelew bankowy
BRE BANK S.A. Oddział bankowości det. w Łodzi
NR RACHUNKU 15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 120331 | | SPRAWDŹ STATUS PRZESYŁKI
| | | | | | Kołowrotek OKUMA Trio White FD40 szp.hybryd. 40 9 BB+Inf.AR | | CSR (Crossover Spinning Reel) - kołowrotek przekraczający dotychczasową definicję tego rodzaju sprzętu. Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych, łącząc je w niepotykany dotąd sposób. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor. Szpula Trio to konstrukcja wieloczęściowa, aluminiowo-grafitowa. System hamulcowy ukryty został w części z metalu gwarantującej jego stabilność, podczas gdy elementy grafitowe pozwoliły na zaprojektowanie efektownej stylistyki i obniżenie wagi. Hamulec klasy DFD, składający się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie "made in Japan") daje niespotykaną kontrolę nad siłą, z jaką blokowana jest linka. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania PEG, opatentowany przed kilkoma laty przez Okumę. Na najwyższym poziomie stoi również zabezpieczenie antykorozyjne CRC, łączące stosowanie wyłącznie przekładni klasy HDG i pokrywanie wszystkich wewnętrznych elementów specjalną warstwą XHD, wiążącą się z metalem. - Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności
- Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite
- Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem (grafitowa w modelu Red Core)
- Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną
- 10 łożysk tocznych (5 w modelu Red Core)
- Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe)
- System napędu posuwu szpuli EOS - gwarancja idealnego nawijania linki
- Odkuwana, aluminiowa korbka
- Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego - DFD
- Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan
- Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni
- CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych
- HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję
- Hamulec wodoszczelny Hydro Block
- Wzmocniony, aluminiowy kabłąk
- Wyważenie rotora RESII.
|
Trio White 30 FD Pojemność szpuli: 0.20mm/200m ; Przełożenie 1:5.0 ; Ilość łożysk: 9 + 1RB ; Waga: 290g
Index: 10-09-130 Nowość 2014
| 313.00 zł
| Trio White 40 FD Pojemność szpuli: 0.30mm/170m ; Przełożenie 1:5.0 ; Ilość łożysk: 9 + 1RB ; Waga: 310g
Index: 10-09-140 Nowość 2014
| 338.00 zł
|
| | |