| KOŁOWROTEK OKUMA TRIO FD 20TRIO 20 FD Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych, łącząc je w niepotykany dotąd sposób. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor. Szpula Trio to konstrukcja wieloczęściowa, aluminiowo– grafitowa. System hamulcowy ukryty został w części z metalu gwarantującej jego stabilność, podczas gdy elementy grafitowe pozwoliły na zaprojektowanie efektownej stylistyki i obniżenie wagi. Hamulec klasy DFD (Dual Force Drag), składający się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie Made In Japan) daje niespotykaną kontrolę nad siłą, z jaką blokowana jest linka. Jak ważny jest to element podczas walki z dużą rybą – nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania EOS. Na najwyższym poziomie stoi również zabezpieczenie antykorozyjne (CRC – Corrosion Resistant Coating), łączące stosowanie wyłącznie przekładni klasy HDG i pokrywanie wszystkich wewnętrznych elementów specjalną warstwą XHD, wiążącą się z metalem. Całości tego niemal perfekcyjnego kołowrotka dopełniają m.in. odkuwana, jednoczęściowa korbka czy system wyważenia rotora RESII- Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności;
- Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite;
- Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem;
- Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną;
- 10 łożysk tocznych;
- Łożyska kulkowe klasy HPB;
- Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe);
- System napędu posuwu szpuli EOS - gwarancja idealnego nawijania linki;
- Odkuwana, aluminiowa korbka;
- Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD;
- Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan;
- Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni;
- CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych;
- HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję;
- Hamulec wodoszczelny Hydro Block;
- Wzmocniony, aluminiowy kabłąk;
- Wyważenie rotora RESII
INDEKS | NAZWA | ILOŚĆ ŁOŻYSK | WAGA (g) | PRZEŁOŻENIE | ROZMIAR | GWARANCJA | POJEMNOŚĆ SZPULI
| 10-10-120 | TRIO | 9+1 | 250 | 5,0:1 | 20 | 5 LAT | 0,20/130 |
TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI!!! WYSYŁAM W DNIU LICYTACJI!!! Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje!!! | |