.
Zdjęcia produktów są poglądowe, udostępnione przez producentów i nie zawsze oddają rzeczywisty wygląd produktów !
Producenci często udostępniają tylko jedno zdjęcie do całej serii produktów .
Dotyczy to w szczególności zanęt, ciężarków, atraktorów, czasami błystek.
Sprzedajemy na każdej aukcji tylko towar, który jest w TYTULE AUKCJI - konkretny rozmiar, kolor , wagę i nie ma możliwości po zakupie dostarczenia innego wariantu . Opisy w tabelach innych wariantów są tylko informacją o ofercie producenta i nie podlegają sprzedaży na tej aukcji !
Wszystkie przynęty spinningowe (wahadłówki i obrotówki) są kompletnie uzbrojone w kotwiczki i dodatki !
Przynęty gumowe nie są uzbrojone !
Cena podana na aukcji jest za ilość podaną w nazwie aukcji a nie za sztukę.
Crossover Spinning Reel - Fuzja dwóch technologii
CSR (Crossover Spinning Reel) –
kołowrotek przekraczający dotychczasową definicję tego rodzaju sprzętu.
Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch
materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych
kompozytów grafitowych, łącząc je w niepotykany dotąd sposób. Z metalu
wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz
ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor.
Szpula Trio to konstrukcja wieloczęściowa, aluminiowo–grafitowa. System
hamulcowy ukryty został w części z metalu gwarantującej jego
stabilność, podczas gdy elementy grafitowe pozwoliły na zaprojektowanie
efektownej stylistyki i obniżenie wagi. Hamulec klasy DFD, składający
się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie „made in
Japan”) daje niespotykaną kontrolę nad siłą, z jaką blokowana jest
linka. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort
użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania PEG,
opatentowany przed kilkoma laty przez Okumę. Na najwyższym poziomie
stoi również zabezpieczenie antykorozyjne CRC, łączące stosowanie
wyłącznie przekładni klasy HDG i pokrywanie wszystkich wewnętrznych
elementów specjalną warstwą XHD, wiążącą się z metalem.
Obudowa
i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności • Stopka i
ramię rotora ze stopu AlumaLite • Szpula z lotniczego duralu łączonego z
wysokoprzetworzonym grafitem • Szpula zapasowa identyczna ze szpulą
główną • 10 łożysk tocznych • Łożyska kulkowe klasy HPB • Bezpoślizgowa
blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe) • System
napędu posuwu szpuli EOS – gwarancja idealnego nawijania linki •
Odkuwana, aluminiowa korbka • Najnowocześniejszy układ sprzęgła
hamulcowego – DFD • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z
podkładkami filcowymi Made in Japan • Wycinane na obrabiarkach CNC
mosiężne części przekładni • CRC: Corrosion Resistant Coating dla
wszystkich metalowych elementów wewnętrznych • HDGII: przekładnia HDG
drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję • Hamulec wodoszczelny
Hydro Block • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk • Wyważenie rotora RESII.
index |
nazwa |
hamu- lec |
waga [g] |
ilość łożysk BB |
ilość łożysk RB |
przeło- żenie |
pojemn. szpuli [mm/m] |
10-10-120 |
Trio 20
|
FD |
250 |
9 |
1 |
1:5.0
|
0.20/130 |
10-10-131
|
Trio 30S
|
FD |
295 |
9 |
1 |
1:6.2
|
0.20/200 |
10-10-130
|
Trio 30 |
FD |
293 |
9 |
1 |
1:5.0
|
0.25/140 |
10-10-140
|
Trio 40
|
FD |
312 |
9 |
1 |
1:5.0
|
0.30/170 |
10-10-530
|
Trio 30 Red Core
|
FD |
280 |
4 |
1 |
1:5.0
|
0.20/130 |
Uwaga ! Kupując kilka przedmiotów z różnych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz !
Koszt wysyłki przy zakupiewielu aukcji jest zawszejeden i równy jest kosztowi przesyłki aukcji onajwyższym koszcie.
Przy zakupach przekraczających 300zł Wysyłka zawsze GRATIS !!*
* Wysyłka Gratis dotyczy tylko zakupów zapłaconych przelewem . Dla zakupów za pobraniem obowiązują normalne stawki.