KOŁOWROTEK Konger Saltex 8000 FD
Jesteście łowcami śródlądowych, morskich czy nawet oceanicznych okazów? Jeśli tak, patrzycie właśnie na tytana pośród najmocniejszych kołowrotków. Korpus oraz rotor Saltexa wykonane są z utwardzanego aluminium, łożyska ze stali nierdzewnej, tak samo jak frezowane elementy przekładni. W sprzęgle hamulca wykorzystano naprzemiennie ułożone tarcze węglowe oraz tarcze z polerowanej stali nierdzewnej. Maksymalna siła hamowania wynosi bagatela, 30 kg obciążenia statycznego, więc o połowę więcej niż jest w stanie wytrzymać jakakolwiek wędka.
- 9 łożysk kulkowych, 1 oporowe
- przedni hamulec wielotarczowy
- tarcze cierne z włókna węglowego
- super mocna oś posuwu szpuli
- mechanizmy oraz hamulec w pełni zabezpieczone przed wodą i zanieczyszczeniem
- obudowa i rotor z aluminium
- krzyżowy układacz żyłki
- aluminiowa szpula
- podkładka gumowa na szpuli
- zbalansowany rotor
- mocna, jednoczęściowa korbka
- rurkowy kabłąk
- antyskręceniowa rolka kabłąka pokryta azotkiem tytanu.
Model |
Art. Nr |
Ilość Łożysk |
Przełożenie |
Waga [g] |
Szpula główna |
Szpula zapasowa |
Pojemność szpuli |
8000 FD |
005 [zasłonięte] 080 |
9+1 |
4,1:1 |
830 |
1 aluminiowa |
— |
0,40/380 0,45/285 0,50/240 |
10000 FD |
005 [zasłonięte] 090 |
9+1 |
4,1:1 |
850 |
1 aluminiowa |
— |
0,40/450 0,45/350 0,50/280 |
|