Artykuł nr |
model |
waga {g} |
Przełożenie |
Liczba łożysk |
Pojemność szpuli [m/mm] |
Artykuł nr |
Artykuł nr |
szpula zapasowa aluminium |
szpula zapasowa grafitowa |
1176 820 |
Dragmaster X-Class 8200 |
356 |
5,3:1 |
7+1 |
110/0,30 |
1176 [zasłonięte] 100 |
1176 [zasłonięte] 200 |
1176 830 |
Dragmaster X-Class 8300 |
370 |
5,3:1 |
7+1 |
150/0,30 |
1176 [zasłonięte] 100 |
1176 [zasłonięte] 200 |
1176 840 |
Dragmaster X-Class 8400 |
429 |
5,1:1 |
7+1 |
140/0,35 |
1176 [zasłonięte] 100 |
1176 [zasłonięte] 200 |
1176 850 |
Dragmaster X-Class 8500 |
477 |
5,1:1 |
7+1 |
190/0,35 |
1176 [zasłonięte] 100 |
1176 [zasłonięte] 200 |
Długo oczekiwany kołowrotek wyposażony w hamulec walki. Jeden ruch dźwigni zastępuje kilka obrotów pokrętłem hamulca! To nowatorskie rozwiązanie znakomicie ułatwia hol walecznej ryby, bez konieczności kręcenia hamulcem. Po udanym holu jednym przesunięciem dźwigni ustawiamy na powrót hamulec, który „pamięta” wyregulowaną moc hamowania. Dragmaster posiada również wzmocniony i pogrubiony kabłąk, aluminiową rączkę CNC oraz nowoczesny system oscylacji wysuwu szpuli, poprawiający równomierność nawijania żyłki.
- 7 łożyska kulkowe + 1 wałeczkowe
- „One Way Clutch” natychmiastowa blokada biegu wstecznego – jednokierunkowe łożysko oporowe
- System oscylacji S-Curve
- Aluminiowa szpula
- Grafitowa szpula zapasowa
- Precyzyjny, wielotarczowy hamulec tylny
- Korpus i rotor wykonane ze specjalnego, superwytrzymałego grafitu
- Dynamicznie wyważony rotor
- Aluminiowa korbka wykonana w technologii CNC
- Opatentowany system Dragmaster
- Hamulec walki!!!
|