Witam
Na sprzedaż mam kompletny zestaw do konwersji standardowego roweru z kołami 26" na rower elektryczny.
Zestaw zawiera:
1.kompletne koło pod hamulce tarczowe: ( Silnik Bezszczotkowy 270W/36V, Obręcz OctaneOne SolarThirtyOne ( trzykomorowa !! ), Opona CST Chamber 2,25", Dętka Continental 1,90-2,50", Szprychy 2,0, Nyple )
2.Sterownik 36V/15A
3.Manetka z płynną regulacją mocy ( obcięta kawałek na końcu bo była zamontowana na kierownicy z rogami ).
4.Akumulator 36V 10Ah z uchwytem na ramę, zasilaczem i 2szt klucza do odbezpieczania akumulatora z mocowania do ramy.
5. torebka pod ramę "Deuter Energy BAG".
6. Amortyzator powietrzny Aeris/Reba !! 7. Zapasowa, nowa dętka i komplet rzepów aby wygodnie zamocować kable oraz dodatkowo wzmocnić mocowanie akumulatora ( brak na zdjęciu zbiorczym, ale są w zestawie ).
Stan naładowania akumulatora można sprawdzić po włączeniu akumulatora i naciśnięciu przycisku na akumulatorze ( zdjęcie nr. 5 ).
Amortyzator to hybryda: Góra to nowy Spinner Aeris ( czyli amortyzator z komorą poietrznaą w lewej goleni, oraz tłumikiem olejowym z regulacją rebound w prawej goleni i blokadą skoku z manetki na kierownicę ). Skok 100mm i waga zaledwie 1620g. Dolne lagi są z używanej reby i mają poszerzone mocowanie osi koła z 9mm na ok 9.8mm aby wchodziło w nie bezproblemowo to koło z silnikiem. Rura steowa jest pod standardowe stery 1,1/8" i ma długość ok 18,5cm więc będzie pasowała do większości ram.
Koło montujemy w przednim widelcu i umieszczamy w ramie ( oczywiście po nałożeniu dolnej bieżni sterów ;) ), torebkę ze sterownikiem/kontrolerem pod ramą przy główce z przodu, Akumulator pod mocowanie bidonu na dolnej rurze i oczywiście manetkę na prawej stronie kierownicy. Dwa ostatnie zdjęcia przedstawiają tez zestaw zamontowany w rowerze.
Ten zestaw pozwala na przejechanie ok 40km z prędkością max dochodzącą po rozpędzeniu roweru do ok.33km/h ( przy mojej wadze 93kg :) ), bez dodatkowego pedałowania tylko przy wykorzystaniu samej mocy napędu elektrycznego, bez ograniczenia mocy !! Przy opcji wspomagania pedałowania ( czyli złączenie dwóch białych kabli ze sterownika które ograniczają moc koła do połowy ) + użycie normalnego napędu akumulator może wytrzymać dużo dłuższą trasę !!
Złożony został pod koniec zeszłego roku, ale miałem problemy ze sterownikiem ( zbyt szybko odcinał zasilanie gdy akumulator był jeszcze na ok 25% naładowany :( ) i musiałem go wymienić na słabszy 15A ( oryginalny był 20A i zbyt wysoko odcinał zasilanie, a koło potrzebuje tylko 12A i prąd minimum 28,6V ) i nie pojeździłem nim w zeszłym sezonie bo zastała mnie późna jesień. W tym roku przejechałem na nim ok 300km, więc akumulator był ładowany na full zaledwie kilkanaście razy ( spadają jego parametry dopiero po ok 1000 ładowań !! ). Akumulator jest więc w idealnym stanie, jest on na ogniwach Samsunga i nowy kosztuje 1600zł w sklepie EcoBike !! Nie jest to ciężki akumulator ołowiowy tylko najlżejszy Litowo-Manganowy !!
Waga zestawu to: 1.Koło + sterownik i manetka: ok 4,6kg, 2.Akumulator + mocowanie ok 2,9kg, 3.Amortyzator 1.6Kg. Można więc z tym zestawem stworzyć rower elektryczny o wadze poniżej 20kg ponieważ ten zestaw napędowy zwiększy wagę normalnego roweru tylko o ok. 5,5kg po wymianie starych części na te które są w tym zestawie !!
Cały ten zestaw kosztował mnie ok 2500zł więc jest to niezła okazja by stać się jego właścicielem bo za samą baterię trzeba zapłacić 1599zł, a u mnie kupujesz go 1000zł taniej i nie musisz się bawić w zaplatanie koła, spasowanie kabli i złączek i przerabianie widelca !!
Zdjęcia przedstawiają sprzedawany zestaw ( czarna rama na której widnieje założony widelec do zdjęć, oraz reszta sprzętu z dwóch ostatnich zdjęć pokazowych nie wchodzi w skład zestawu ).
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt na maila.
Mile widziany odbiór osobisty we Wrocławiu.
Pozdrawiam
|