Przedmiotem aukcji jest:
100 sztuk ( jedno pudełko ) kołków DRIVA z metalu do karton-gipsu typu ślimak wraz z wkrętem.
WYMIARY:
Ślimak długość: 30mm
Wkręt: 4x35mm
Montaż bez wiercenia. Specjalnie wyprofilowana końcówka bez problemu i precyzyjnie wwierca się w płytę.
Odbiór osobisty – okolice: południowy Kraków (ul. Kalwaryjska) / Lanckorona / Kalwaria Zebrzydowska
Przesyłka zostanie wysłana najpóźniej 48 godzin od daty wpłynięcia należności.
Na wpłatę czekam 2 dni od daty zakupu.
SZANOWNI KUPUJĄCY!!
GWARANTUJĘ CAŁKOWITE ZADOWOLENIE Z ZAKUPU NA MOICH AUKCJACH - W PRZYPADKU WAD UKRYTYCH, LUB JAKICHKOLWIEK REKLAMACJI PROSZĘ O KONTAKT PRZED WYSTAWIENIEM KRZYWDZĄCEGO MNIE KOMENTARZA.
Jeżeli licytujesz zapoznaj się z moimi zasadami
W Razie Pytań czy zamówień proszę śmiało dzwonić na nr kom [zasłonięte]880-80-50 pomiędzy 10-16 tylko w dni robocze
-po dokonaniu zakupu proszę o wybranie formy płatności (przelew, pobranie, odbiór osobisty) za pomocą opcji "Płacę z Allegro"
-jeżeli adres dostawy ma być inny niż w Allegro proszę o zaznaczenie w szablonie dostawy
Z powodu braku czasu nie odpowiadam na maile i sms-y za co serdecznie przepraszam.
Jeśli nie odbiorę telefonu proszę o kontakt chwilę później
Pragnę poinformować, iż każdy zakupiony produkt możecie Państwo zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Ja wówczas zwrócę za niego pieniądze na wskazane konto. – KOSZTY PRZESYŁKI LUB TRANSPORTU POKRYWA KUPUJĄCY
Nie wystawia paragonów, rachunków, faktur. Jedynym dowodem zakupu jest potwierdzenie zakupu wysłane przez allegro na [zasłonięte]@.
Paczkę powinieneś otworzyć w obecności kuriera lub listonosza i sprawdzić zgodność zamówienia i fakt czy żaden z zamówionych produktów nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku kiedy którykolwiek element jest uszkodzony bezwzględnie sporządź z dostarczycielem `Protokół Szkody` opisując w nim co zostało uszkodzone. Kopia protokołu jest dla kuriera oryginał dla Ciebie. Oryginał protokołu prześlij do mnie (emailem w postaci skanu), po otrzymaniu protokołu, najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych skontaktuję się z Tobą by ustalić jak naprawić powstałą niedogodność. Lub skontaktuj się ze mną telefonicznie i rozwiąż problem na miejscu.