Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Koł. OKUMA Carbonite CBR 2M RD35M 35 2 BB+1

03-08-2012, 22:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 114.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: 114.99 zł     
Użytkownik fhbass
numer aukcji: 2396722211
Miejscowość Bydgoszcz
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 106   
Koniec: 04-07-2012 12:17:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Okuma
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszej oferty zapraszamy do kontaktu z nami. Jesteśmy dostępni:

pn-pt 10:00-18:00
sob 9:00 - 14:00

Telefon: +48 [zasłonięte] 840 323
Email: [zasłonięte]@prokonto.pl
GG: 36[zasłonięte]645

Oferujemy następujące formy płatności:

- Płacę z Allegro
- Przelew bankowy


BRE BANK S.A.
Oddział bankowości det. w Łodzi

NR RACHUNKU
15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 120331

SPRAWDŹ
STATUS PRZESYŁKI

Koł. OKUMA Carbonite CBR 2M RD35M 35 2 BB+1

Carbonite 2M FD nowosc

Obudowa i rotor z supersztywnego kompozytu grafitowego • 3 łożyska toczne (2 kulkowe + 1 rolkowe) • Przekładnie o wysokiej sprawności (brak wibracji, duża moc, niskie zużycie zazębień, wysoki komfort łowienia) • System napędu posuwu szpuli PEG • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Korbka z podwójnym uchwytem • Szpula duraluminiowa typu V, krawędź pokryta azotkiem tytanu (TiN) • Zapasowa szpula grafitowa • Rurkowy kabłąk pokrywany azotkiem tytanu (TiN) z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Antypoślizgowy uchwyt korbki • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe, umieszczone w szpuli, z tarczami ciernymi o dużej średnicy (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu).

PEG (Precision Elliptical Gearing) – napęd posuwu szpuli, który gwarantuje równomierność układania linki oraz zapewnia wydłużoną trwałość mechanizmu.QUICK-SET ANTI-REVERSE – łożysko oporowe zapewniające bezpoślizgową blokadę obrotów wstecznych.RES II (Rotor Equalizing System) – komputerowo opracowany system wyważania rotora drugiej generacji; zaawansowane oprogramowanie pozwala na precyzyjne określenie wagi i położenia elementu wyważającego.EFR II (Even Flow Roller) – oparta na łożysku kulkowym rolka kabłąka, eliminująca skręcanie linki.

index nazwa hamulec
waga [g]
ilość łożysk BB
ilość łożysk RB
przeło-
żenie
pojemn. szpuli [mm/m]
10-15-335 Carbonite 2M 35M FD 320 2 1 1:5.0
0.12/230

Carbonite 2M RD nowosc

Obudowa i rotor z supersztywnego kompozytu grafitowego • 3 łożyska toczne (2 kulkowe + 1 rolkowe) • Przekładnie o wysokiej sprawności (brak wibracji, duża moc, niskie zużycie zazębień, wysoki komfort łowienia) • System napędu posuwu szpuli PEG • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Korbka z podwójnym uchwytem • Szpula duraluminiowa typu V, krawędź pokryta azotkiem tytanu (TiN) • Zapasowa szpula grafitowa • Rurkowy kabłąk pokrywany azotkiem tytanu (TiN) z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Antypoślizgowy uchwyt korbki • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe, umieszczone z tyłu kołowrotka (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu).

PEG (Precision Elliptical Gearing) – napęd posuwu szpuli, który gwarantuje równomierność układania linki oraz zapewnia wydłużoną trwałość mechanizmu.QUICK-SET ANTI-REVERSE – łożysko oporowe zapewniające bezpoślizgową blokadę obrotów wstecznych.RES II (Rotor Equalizing System) – komputerowo opracowany system wyważania rotora drugiej generacji; zaawansowane oprogramowanie pozwala na precyzyjne określenie wagi i położenia elementu wyważającego.EFR II (Even Flow Roller) – oparta na łożysku kulkowym rolka kabłąka, eliminująca skręcanie linki.

index nazwa hamulec
waga [g]
ilość łożysk BB
ilość łożysk RB
przeło-
żenie
pojemn. szpuli [mm/m]
10-16-335 Carbonite 2M 35M RD 320 2 1 1:5.0
0.12/230
Koł. OKUMA Carbonite CBR 2M RD35M  35 2 BB+1