Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie

24-01-2012, 5:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2003772997
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012 12:58:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Peter Cheverton
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-[zasłonięte]-0083-3
Tytuł oryginału: Key Marketing Skills: Strategies, Tools And Techniques For Marketing Success
Format: B5, stron: 496
oprawa twarda

Data wydania: 04/2006

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie


Dodano 2[zasłonięte]010-01 12:48
Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg